تاریخ انتشار: 1401/02/21 20:01
کد خبر: 22114

فولاد به دنبال هت‌تریک برابر استقلال در اهواز

فولاد که توانسته است در دو دیدار قبلی مقابل استقلال و در اهواز بر این تیم غلبه کند، به دنبال هت‌تریک در شکست دادن آبی‌هاست.
فولاد به دنبال هت‌تریک برابر استقلال در اهواز

بالاخره استقلال به یکی از چند دیدار فوق‌العاده سخت و دشوار خود در هفته‌های پایانی لیگ رسید. شاگردان مجیدی که برای تثبیت عنوان قهرمانی نیازمند کسب شش امتیاز از چهار دیدار باقیمانده خود هستند، باید در دیدار هفته بیست و ششم به مصاف فولاد بروند.

تیم خوب و یکدست جواد نکونام که توانست نتایج بسیار خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده و به‌عنوان تیم نخست گروه خود راهی مرحله یک‌هشتم نهایی شود، حریف سرسختی برای استقلال محسوب می‌شود که آبی‌ها تجربه خوبی از بازی برابر این تیم در اهواز ندارند.

در دو سفر آخر استقلال به اهواز برای دیدار با فولاد، این تیم متحمل دوشکست شد و دست‌خالی به تهران بازگشت. آبی‌ها در لیگ نوزدهم و در نخستین دیدار لیگ برتر پس از شیوع کرونا، با سرمربیگری فرهاد مجیدی و با نتیجه دو بر یک برابر تیم نکونام تن به شکست دادند.

فصل گذشته نیز و زمانی که محمود فکری روی نیمکت استقلال نشسته بود، این تیم باز هم با نتیجه مشابه دو بر یک برابر فولاد مغلوب شد تا آبی‌ها در دو تقابل قبلی خود در اهواز، خاطرات تلخی را در یاد داشته باشند.

 

جواد نکونام

 

حالا فولاد به دنبال رقم زدن نخستین شکست فصل استقلال در استادیوم شهدای فولاد است. اتفاقی که در صورت رخ‌دادن آن، منجر به هت‌تریک پیروزی‌های نکونام برابر استقلال در اهواز خواهد شد و رکورد شکست‌ناپذیری تیم مجیدی نیز شکسته می‌شود.

باید این نکته را نیز ذکر کرد که در دیدار فینال جام حذفی فصل گذشته و بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، فولاد میزبان آن مسابقه بود که تیم نکونام در ضربات پنالتی از سد استقلال عبور کرد. هرچند که اهوازی‌ها تنها روی کاغذ میزبان آبی‌پوشان بودند ولی با احتساب آن دیدار نیز می‌توان گفت که فولاد در سه دیدار قبلی که میزبان استقلال بوده، برنده از زمین خارج شده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9gwk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب استقلال برای بازی با فولاد مشخص شد