تاریخ انتشار: 1401/02/27 21:29
کد خبر: 21839

یک نکته در مورد تمدید قراردادها در پرسپولیس؛ مطمئن هستید؟

محمد محمدی، معاون ورزشی پرسپولیس قول داده این هفته روند تمدید قراردادها در این تیم شروع شود و باشگاه بازیکنان مدنظر را نگه دارد.
یک نکته در مورد تمدید قراردادها در پرسپولیس؛ مطمئن هستید؟

 این، یکی از دغدغه‌های اصلی هواداران است. با توجه به افزایش قیمت ارز و بالا رفتن جذابیت حضور در لیگ‌های خارجی، سرخ‌ها نگران هستند باز هم تیم آنها مثل فصول گذشته دچار ریزش شود. در نتیجه تلاش برای تمدید قرارداد هر چه زودتر بازیکنان، خیلی هم اتفاق خوبی است. با این حال بهتر است پرسپولیسی‌ها پیش از هر کاری قشنگ در مورد بازیکنان فکر کنند و با تمدید بی‌منطق قرارداد، هزینه اضافی برای باشگاه نتراشند. در حقیقت آنها صرفا باید سراغ نفراتی بروند که به درد این تیم می‌خورند؛ رویه‌ای که طی ماه‌های گذشته چندان جدی گرفته نشده است.

دو مورد از آخرین تمدید قراردادهایی که در پرسپولیس صورت گرفت، عملا به‌کار این تیم نیامده است. مهدی شیری تنها 100 روز بعد از تمدید قراردادش، به ناگهانی‌ترین شکل ممکن از این تیم کنار گذاشته شد. دیگر بازیکنی هم که قراردادش تمدید شد و البته علامت سؤال‌های زیادی در این مورد به‌وجود آمد، حامد لک بود. قرارداد این دروازه‌بان در حالی تمدید شد که او روی دور نزولی قرار داشت و بعد از آن اتفاق، شرایطش بدتر هم شد. حالا هم اگر قرار است با کسی مذاکره و تمدید کنید، بهتر است واقعا به دردتان بخورد و اینطور نباشد که از هول عکس گرفتن و خبر دادن به هواداران، سریع کاغذها را امضا کنید. همین حالا بازیکنانی مثل لک، گوهری، صفروف، هنانوف، تمیروف و چند جوان نیمکت‌نشین دیگر برای فصل بعد قرارداد دارند، آن هم درحالی‌که شاید سود فنی چندانی برای تیم به همراه نداشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oar6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کادرفنی پرسپولیس تکلیف گادوین منشا را مشخص کرد