تاریخ انتشار: 1401/02/28 23:58
کد خبر: 21794

علیمنصور فقط یقه یحیی را گرفت!

صنعت نفت آبادان در ۱۰ هفته اخیر، تنها یک برد داشته است که آن هم مقابل پرسپولیس بوده است!
علیمنصور فقط یقه یحیی را گرفت!

صنعت نفت که این هفته ها یکی در میان در حال باخت و مساوی است، پس از پیروزی مقابل  پرسپولیس در هفته بیست و ششم دیگر رنگ برد ندید و شاید همان سه امتیازی که از پرسپولیس گرفت، مانع قهرمانی مجدد آنها در لیگ شد. اما داستان برزیل های ایران وقتی برای پرسپولیس دردناک می شود که آنها در هفته بعدی سه امتیاز به استقلال رقیب  اول سرخ ها دادند تا عملا اختلاف سه امتیازی را شش امتیازی کنند.

 آبادانی ها هفته بعد در تهران مقابل پیکان به تساوی بدون گل دست یافتند، اما سنگین ترین باخت فصل آبادانی ها تا به اینجای فصل مقابل سپاهان در هفته بیست و نهم در خانه رقم خورد، زمانی که سپاهان چهار بر دو نفت آبادان را مغلوب کرد تا اشک آبادانی ها دربیاورد و شاید همین سه امتیاز  نایب قهرمانی را هم از پرسپولیس بگیرد.

فراموش نکنید، آخرین امتیازی که نفت علیمنصور تا به اینجای کار به دست آورده مقابل پدیده قعرنشین لیگ در مشهد و در هفته بیست و پنجم بود است.

اما دو باخت متوالی یکی در خانه مقابل فولاد و خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک در دو هفته بعدی تا به اینجای کار برای علیمنصور و نفت رقم خورد، هرچند به لطف نتایج ضعیف تیم های پایین تر از خود، همچنان در رده هشتم جدول جا خشک کرده است.

حالا باید ببینیم نفت در سه هفته بعدی که تا پایان لیگ مانده است آیا می تواند برد دیگری کسب کند یا با همان یک پیروزی مقابل سرخ های پایتخت فصل را پایان می رساند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8d6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 برتری نساجی مقابل هوادار در ثانیه‌های پایانی