تاریخ انتشار: 1401/03/01 23:40
کد خبر: 21629

یوسفی: شاید تراکتوری‌ها پرسپولیس را عامل ناکامی‌شان می‌دانند!/ گل‌محمدی مقصر است

پیشکسوت پرسپولیس مقصر اصلی قهرمان نشدن سرخپوشان را یحیی گل‌محمدی می‌داند و می‌گوید او باید شفاف‌سازی کند که تمیروف و بقیه چرا جذب این تیم شده‌اند.
یوسفی: شاید تراکتوری‌ها پرسپولیس را عامل ناکامی‌شان می‌دانند!/ گل‌محمدی مقصر است

رحیم یوسفی درخصوص اتفاقات رخ داده در دیدار نیمه‌ تمام پرسپولیس و تراکتورسازی، اظهار داشت: نمی‌دانم به چه علتی تماشاگران تراکتور این رفتار را انجام دادند، شاید فکر می‌کنند دلیل اینکه در لیگ موفق نبودند، پرسپولیس بوده است! باید تراکتور را از میزبانی محروم‌ کنند تا تنبیه شوند، بازی هم باید سه بر صفر شود. جریمه باید سنگین باشد تا تکرار نشود. این کار در تمام دنیا منسوخ شده و دیگر در فوتبال از این کارها نمی‌کنند. نمی‌دانم روی چه حسابی سنگ‌پراکنی کردند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه به وضعیت کنونی سرخپوشان اشاره کرد و در مورد از دست رفتن شانس قهرمانی این تیم، گل‌محمدی را به باد انتقاد گرفت و گفت: با این بازیکنانی که یحیی آورد قهرمانی از دست رفت. با جذب تمیروف و دو بازیکن تاجیکستانی و چند بازیکن داخلی هم کلی پول از پرسپولیس رفت و هم اینکه تیم بسیار ضعیف شد. اگر اینها را نمی‌آوردند و تیم با همان بازیکنان قبلی به کارش ادامه می‎داد شاید بهتر نتیجه می‌گرفتیم. آقای گل‌محمدی! شما لجبازی کردی! تمیروف را برای چه آوردید؟ با این بازیکن پرسپولیس عملاً با یک یار کمتر وارد زمین می‌شد. گل‌محمدی مقصر شرایط این روزهای پرسپولیس است.

وی تأکید کرد: باید شفاف شود که چرا این بازیکنان را به تیم آوردند و چه پشت پرده‌ای وجود دارد. تمیروف اصلاً بازی کردن بلد نیست، یک گل اتفاقی زد و نمی‌دانست باید چه کار کند.

یوسفی که امیدوار بود پرسپولیس به ششمین قهرمانی‌ متوالی‌اش برسد، تصریح کرد: سرمربی با این تیم چه کرده که هر کسی هم تعویض می‌شود ناراحت است؟ پرسپولیس در این سال‌ها این رفتارها را نداشت و همه با هم متحد و یکدست بودند. یحیی کاری کرد که رفاقت هم از این تیم رفت.

وی گفت: نمی‌گویم یحیی برود یا بماند، اما اتفاقاتی رخ داد که صلاح نیست دوباره کار کند. این همه استعفا برای چه بود؟ او بهترین تیم آسیا را دارد و قراردادش هم بالا بود. مربی خارجی هم اینقدر نمی‌گیرد.

یوسفی عنوان کرد: باشگاه کسی را به عنوان معاون به پرسپولیس آورده‌ که خودش می‌گوید استقلال را دوست دارد. اینکه تا امروز در همین رده دومی هم مانده‌ایم خدا کمک کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayggv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 به خاطر اشتباه کادرفنی جام را از دست دادیم/ ایران برای اسکوچیچ مثل بارسلونا برای گواردیولا بود
پیشکسوت پرسپولیس:به جای دو بازیکن تاجیکستانی، یک بازیکن خارجی خوب می‌آوردند