تاریخ انتشار: 1401/03/02 11:10
کد خبر: 21620

هواداران تبریزی چرا با عالیشاه مشکل دارند؟ / دقیقه 24 یادت هست؟

مصدومیت امید عالیشاه در بازی تراکتور مقابل پرسپولیس آغازی بود بر مشکلات هواداران تبریزی با او.
 هواداران تبریزی چرا با عالیشاه مشکل دارند؟ / دقیقه 24 یادت هست؟

امید عالیشاه، یحیی گل‌محمدی و هواداران تبریزی. این سه ضلعی شاید شما را به یاد بازی چند روز گذشته پرسپولیس و تراکتور در یادگار امام تبریز بیاندازد، اما اگر چندین سال به عقب برویم بازهم به این سه ضلعی خواهیم رسید. در آن زمان یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور بود، امید  عالیشاه پیراهن این تیم را برتن داشت و البته هواداران هم روی سکو عالیشاه را حسابی مورد انتقاد قرار دادند. همه چیز از یک مصدومیت بدموقع آغاز شد.

امید عالیشاه که بعد از برطرف شدن موانع برای اولین بار با پیراهن تراکتور مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت و درخشید در دومین بازی به تیم نیم‌فصل اولش یعنی پرسپولیس رسید. همه منتظر بودند تا ببینند ستاره بازی قبل قرار است، مقابل تیم برانکو چه کار کند اما دقایق حضور او در میدان به 25 نرسید. امید عالیشاه در دقیقه 24 در یک صحنه بدون برخورد با بازیکنی، دچار آسیب‌دیدگی شد و به دلیل ناتوانی در ادامه بازی تعویض شد. این بازیکن حتی دو بازی بعدی تراکتور هم غایب بود، برخی هواداران تبریزی اما اعتقاد داشتند که این مصدومیت صحنه‌سازی بوده است.

 

عالیشاه در واکنش به این انتقادات و صحنه مصدومیتش گفت:« حتما باید با ساتور پایم را می‌زدند؟ هر کسی که فوتبال بازی کرده باشد می‌داند که مصدومیت نیازی نیست حتما برخوردی داشته باشد و بارها از تلویزیون هم دیده‌اند که مصدومیت‌های مضحکی گاهی اتفاق افتاده است. در آن صحنه و بعد از استارتی که زدم ناگهان احساس سوزش شدیدی در پایم کردم و تصورم این بود که پایم قطع شده است. هر کاری کردم نتوانستم ادامه دهم و مطمئنا هیچ کس نمی‌تواند حس مرا از اینکه مجبور به خروج از زمین شدم درک کند».

حاشیه‌های عالیشاه در تبریز البته به همین‌جا ختم نشد. حضور او در برنامه شبکه سه به عنوان کارشناس دربی یک دعوت عجیب از سوی مسئولان برنامه و یک حضور عجیب‌تر از سوی بازیکن تراکتور اتفاق بد بعدی بود. این اقدام او جو تبریز را به حدی به هم ریخت که چاره‌ای به غیر از اخراج عالیشاه از تیم برای مسئولان باشگاه باقی نماند. این مسائل پیش ‌آمده به علاوه این که عالیشاه در مدت زمان حضورش در تبریز هیچ عکسی از خودش با پیراهن این تیم در صفحه مجازی‌اش منتشر نکرد باعث شد تا دوران سربازی این بازیکن روزهای پرحاشیه‌ای را برایش رقم بزند. رابطه نامناسب دو طرف در بازی ماشین‌سازی-پرسپولیس هم دیده شد. رابطه غیردوستانه‌ای که در آخرین بازی مشخص شد از نظر هواداران تبریزی تمام‌شدنی نیست و احتمالا تا قبل از بازنشستگی عالیشاه ادامه خواهد داشت. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3woa5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جملات کوتاه و بغض آلود عالیشاه و نوراللهی