تاریخ انتشار: 1401/03/02 18:38
بدشانسی در دو بازی گذشته برایمان سنگین بود
کد خبر: 21599

حسینی: تا VAR‌ نیاید، صحبت درباره داوری فایده ندارد

سرمربی پیکان می‌گوید تیمش در دو هفته گذشته لیگ برتر بدشانس بوده و به دنبال موفقیت در مسابقه فردا با آلومینیوم اراک است.
حسینی: تا VAR‌ نیاید، صحبت درباره داوری فایده ندارد

مجتبی حسینی قبل از مسابقه تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم لیگ برتر در نشست خبری حضور یافت.

سرمربی پیکان درباره شرایط تیمش قبل از مسابقه با آلومینیوم گفت: تیم ما در هفته های گذشته با وجود زحمت و تلاش بازیکنان، نتایج خوبی نگرفته است. فکر می‌کنم کمی بدشانس بودیم. با توجه به شرایط جدول فکر می‌کنم بازی فردا برای هردو تیم حساسیت هایی دارد. جایگاه دو تیم طوری است که نه سقوط می‌کنند و نه شانس سهمیه دارند. اما فکر می‌کنم بازی پایاپای و نزدیکی را شاهد باشیم.

او با اشاره به فشردگی مسابقات ادامه داد: فشردگی بازی ها کمی خستگی را به تیم ها غالب کرده است. امیدوارم فردا هر دو تیم بتوانند قابلیت‌های خود را نشان بدهند و تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند و از تلویزیون تماشا می‌کنند از بازی لذت ببرند و مسابقه باکیفیتی را شاهد باشیم.

سرمربی پیکان ارزیابی اش از لیگ بیست و یکم را اینطور بیان کرد: لیگ سختی بود و تیم ها جلوی یکدیگر بسیار باانگیزه ظاهر می‌شدند. شرایط دفاعی تیم ها خوب بود و جنگندگی خوبی را شاهد بودیم.فکر می‌کنم با خروج بازیکنانی که در خط جلوی تیم ها بازی می‌کردند از ایران و لژیونرشدن آنها خط جلوی تیم ها کمی افت کرد. با این حال باید در بحث سازندگی کار کنیم تا جایگزین های مناسبی در این خصوص پیدا شود.

حسینی درباره وضعیت تیم آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم یکی از تیم‌های شایسته مسابقات امسال بود. این تیم در دومین سال حضور خود در لیگ برتر توانست ثبات بیشتری داشته باشد. آلومینیوم امکانات خوبی دارد و از تیم های موفق لیگ برتر محسوب می‌شود.

 

وی درباره اینکه پیکان در دو بازی گذشته در ثانیه های پایانی گل خورده، افزود: واقعا در دو بازی گذشته بدشانس بودیم. جلوی شهرخودرو یک بر صفر پیش بودیم و دقیقه 90 گل خوردیم. جلوی فولاد هم خوب بازی کردیم و در حالی که بازی مساوی بود در دقیقه 97 گل دریافت کردیم. برای ما بسیار سنگین بود که بازی برده را در ثانیه های پایانی مساوی و بازی ای که مساوی بود را در دقایق آخر ببازیم. این مساله دلایل مختلفی دارد؛ دلایلی مثل جوانی تیم و خستگی بازیکنان. اما باید این را به حساب بدشانسی هم بگذاریم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا درباره داوری ها صحبت نمی‌کند، گفت: من چندین بار گفته‌ام تا زمانی که VAR‌به ایران نیاید، هرچقدر درباره داوری ها صحبت کنیم، فایده ندارد. در بالاترین سطح فوتبال هم شاهد هستیم که VAR‌به کمک داوران می‌آید و در ایران هم این تکنولوژی باید وارد شود. حالا اینکه در چنین شرایطی ما مدام بخواهیم از داوران انتقاد کنیم، اولا فکر می‌کنند بهانه می‌آوریم و دوما اینکه کار درستی نیست. به نظرم کمیته داوران باید اشراف بهتری به وضعیت داورها داشته باشد و با برگزاری کلاس های آموزشی مسابقات را بهتر قضاوت کنند. در نهایت هم امیدوارم VAR‌به ایران بیاید و مشکلات حل شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488zmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: مقابل پرسپولیس گل بد بخورید بد تنبیه می‌شوید