تاریخ انتشار: 1401/03/04 09:52
کد خبر: 21525

پای دروازه بان تیم لیگ برتری در میان است/ دستکش طلایی گلر استقلال یک رقیب جدی پیدا کرد!

دروازه‌بان شماره یک استقلال توانست با درخشش فوق‌العاده خود، صاحب دستکش طلایی لیگ بیست‌ویکم شود.
پای دروازه بان تیم لیگ برتری در میان است/ دستکش طلایی گلر استقلال یک رقیب جدی پیدا کرد!

حسین حسینی نقش پررنگی در قهرمانی استقلال داشته و توانسته با نمایش‌های مطمئن خود یکی از چهره‌های اثرگذار این تیم در لیگ بیست‌ویکم باشد. حسینی در ۲۴ مسابقه این فصل استقلال به صورت کامل درون دروازه تیمش ایستاد و آماری فوق‌العاده را از خود به جای گذاشت.

دروازه‌بان آبی‌پوشان تا پیش از مسابقه امشب توانسته بود در ۲۳ مسابقه، ۱۵ کلین‌شیت کند و تنها ۹ بار دروازه حسین حسینی باز شده که درخشش او باعث شده تا استقلال در آستانه یک رکوردشکنی دیگر هم در پایان لیگ بیست‌ویکم قرار بگیرد.

حسینی که در تلاش برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی است، مقابل مس رفسنجان از ارکان پیروزی شاگردان فرهاد مجیدی در رفسنجان بود و ۳ واکنش استثنایی را از خود نشان داد تا حکم به‌دست آوردن دستکش طلایی را اینگونه امضا کند. حسین حسینی با کلین‌شیت امشب مقابل مس رفسنجان، شمار کلین‌شیت‌های خود را به عدد ۱۶ رساند تا صاحب عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ شود و جایزه دستکش طلایی به دروازه‌بان شماره یک استقلال تعلق گیرد.

 

 

پای دروازه بان تیم لیگ برتری در میان است/ دستکش طلایی گلر استقلال یک رقیب جدی پیدا کرد!

دروازه‌بان سابق استقلال شریک در دستکش طلایی لیگ؟

حسین پورحمیدی دروازه‌بان آلومینیوم اراک نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده دروازه‌بان شماره یک استقلال است. پورحمیدی در صورت کلین‌شیت در ۲ بازی باقی‌مانده آلومینیوم این فرصت را دارد تا مشترکاً با حسینی صاحب دستکش طلایی شود، البته اگر در هفته پایانی حسین حسینی ناکام در کلین‌شیت مقابل نفت مسجدسلیمان باشد.

حسین حسینی اگر به دلیل حضور در اردوی تیم ملی هفته پایانی لیگ را از دست ندهد، این فرصت را دارد تا بتواند به هفدهمین کلین‌شیت خود در لیگ بیست‌ویکم برسد و به رکورد بیشترین کلین‌شیت در یک فصل (در لیگ شانزده تیمی) دست پیدا کند. علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند و حامد لک پیش از حسین حسینی به رکورد ۱۷ کلین‌شیت در یک فصل رسیده بودند.

پای دروازه بان تیم لیگ برتری در میان است/ دستکش طلایی گلر استقلال یک رقیب جدی پیدا کرد!

حمله به رکورد تاریخی استقلالِ شفر

در تاریخ لیگ برتر، کمترین میزان گل خورده، ۱۳ گل در یک فصل بوده که به نام استقلال تحت هدایت وینفرد شفر در لیگ هجدهم به ثبت رسیده است. حالا آبی‌پوشان استقلال این فرصت را دارند تا با رکورد استثنایی ۱۰ گل خورده در لیگ بیست‌ویکم، رکورد کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر را جابه‌جا کنند، رکوردی که حسین حسینی نقش پررنگی در ثبت آن داشت.

استقلال در لیگ دوازدهم در شرایطی آخرین قهرمانی خود در لیگ برتر را جشن گرفته بود که مهدی رحمتی با ۲۱ کلین‌شیت در ۳۴ مسابقه، صاحب عنوان بهترین دروازه‌بان فصل شده بود و حالا بعد از ۹ سال، مجدداً آبی‌پوشان عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آوردند و در کنار قهرمانی، دستکش طلایی هم نصیب دروازه‌بان استقلال شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ezky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالش فرهاد مقابل پدیده؛ غیبت کاپیتان