تاریخ انتشار: 1401/03/06 11:57
کد خبر: 21447

واجب‌تر از نان شب برای یحیی و پرسپولیس/ گل محمدی بداند پشیمانی سودی ندارد!

نیاز یحیی و پرسپولیس به یک مهاجم تمام عیار در فصل آینده غیر قابل انکار است
واجب‌تر از نان شب برای یحیی و پرسپولیس/ گل محمدی بداند پشیمانی سودی ندارد!

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم در 27 بازی که به پایان رسانده است(دیدار با تراکتور نیمه تمام و با شهرخودرو به تعویق افتاده است) تنها 38 گل به ثمر رسانده است که نسبت به پنج فصلی که قهرمان لیگ برتر شده است به غیر از فصل 98-97 که در نهایت 36 گل زده بود، کم‌ترین گل را به ثمر رسانده و از آن بدتر این که با 20 گل خورده بیشترین گل را به مقیاس پنج دوره گذشته دریافت کرده است.

شاید یکی از بزرگترین ضعف‌های پرسپولیس در این دوره که در نهایت نتوانست یحیی را به آرزوهایش برساند، عدم وجود یک مهاجم ششدانگ در خط حمله این تیم بود چرا که سرخ پوشان پایتخت حتی به نسبت فصل قبل که احمد نوراللهی هافبک این تیم با 10 گل زده بهترین گلزن این تیم بود، نتوانست این تعداد گل را توسط یک بازیکن در یک فصل(تا پایان هفته بیست و هفتم) به ثمر برسانند.

در حال حاضر بهترین گلزن این تیم مهدی عبدی است که توانسته 7 گل به ثمر برساند تا بدانیم که دستان یحیی در خط حمله تا چه اندازه بسته است و اگر در لیگ بیست و دوم خط حمله خود را تقویت نکند چه بسا شرایط برای این تیم بسیار سخت‌تر از این فصل باشد.

با توجه به شرایط گفته شده این چنین به نظر می‌رسد که برای یحیی و پرسپولیس جذب یک مهاجم تمام عیار از نان شب هم واجب‌تر است و بی‌توجهی به این موضوع ممکن است عواقب ناخوشایندی برای این تیم بدنبال داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9exa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه‌های یحیی در فصل نقل و انتقالات/ گل محمدی نمی‌خواهد کم بیاورد