تاریخ انتشار: 1401/03/07 14:53
وفاداری یا جذب نیرویی برای ملی‌پوش شدن؛
کد خبر: 21388

استقلال، پرسپولیس، سپاهان به دنبال ستاره لیگ برتر

سعید صادقی بهترین پاسور لیگ برتر باز هم در فهرست تیم ملی غایب است.
استقلال، پرسپولیس، سپاهان به دنبال ستاره لیگ برتر

این مسئله باعث به وجود آمدن اعتراضاتی خطاب به سرمربی تیم ملی شده تا جایی که امیرقلعه‌نویی در هتل المپیک شخصا به دراگان اسکوچیچ اعتراض کرد چرا صادقی را با چنین فصل درخشانی به تیم ملی دعوت نکرده است.

البته اگر به فهرست تیم ملی و وینگرهای دعوت شده نگاهی بیندازید خواهید دید که بازیکنانی که در این پست در جمع دعوت شدگان قرار دارند، حضوری طولانی و سابقه‌ای درخشان در جمع ملی‌پوشان فوتبال ایران دارند و شاید به سختی جا برای چهره دیگری از لیگ باز می‌شد. اگرچه درخشش فوق العاده امیرحسین حسین‌زاده ستاره این فصل استقلال را نیز باید به بدشانسی‌های سعید صادقی برای حضور در اردوی تیم ملی اضافه کرد.

اما همه این مسائل به سمتی پیش خواهد رفت که سعید صادقی بعد از دو فصل حضور عالی در گل‌گهر شاید به دنبال جلب هوادار و نیرویی پشت سر خود برای ادامه فوتبالش بگردد و از این جهت راهش را به سمت یکی از دو تیم پرطرفدار پایتخت کج کند.

همیشه شایعات زیادی در جلسه مدیر برنامه‌های سعید صادقی با مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر شده و ظاهرا او در فهرست هر دو سرمربی، چه یحیی گل‌محمدی و چه فرهاد مجیدی برای فصل آینده هست. در این شرایط باشگاه سپاهان نیز به عنوان یکی از بازیگران مهم بازار نقل و انتقالات قبلا تمایل به جذب صادقی داشته و باید دید آیا آنها اینبار هم برای حضور در بازار نقل و انتقالات با یک شکار بزرگ پیشقدم می‌شوند یا خیر.

همه این‌ها در شرایطی است که گل‌گهر با تمدید قراردادی که با امیر قلعه‌نویی داشته امیدوار است صادقی را مجاب کند تا از رفتن صرف نظر کند؛ چرا که بخشی از درخشش این بازیکن مازندرانی در فوتبال ایران به تاکتیک تهاجمی امیر قلعه‌نویی و علاقه او به حضور مدافعان در نیمه بالایی زمین برمی‌گردد؛ چیزی که باعث شکوفایی صادقی بعد از فصول متوسطش در تیم‌های مثل شهرخودرو شده است.

با این حال این ماموریت با توجه به شرایط مالی باشگاه‌هایی که قصد تقویت خودشان را دارند، چندان به سود گل‌گهر نیست و آنها با توجه به ارقامی که قرار است در حوزه نقل و انتقالات خرج بشود، شانس کمتری برای حفظ صادقی دارند؛ مگر اینکه او خود بخواهد به باشگاهی که در آن خودش را به عنوان بازیکنی در قواره تیم ملی مطرح کرده وفاداری نشان بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5nb6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قهرمان‌های ۲۱ دوره لیگ برتر؛ پایان سلطه پرسپولیس/ استقلال با مجیدی به ۴ رسید