تاریخ انتشار: 1401/03/09 20:33
کد خبر: 21269

لیگ برتر فوتبال| پایانِ خوش استقلال در لیگ بیست‌ویکم/ شاگردان فرهاد تنها قهرمان بدون شکست تاریخ لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال در هفته پایانی بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر و در مصاف با نفت مسجدسلیمان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسید.
لیگ برتر فوتبال| پایانِ خوش استقلال در لیگ بیست‌ویکم/ شاگردان فرهاد تنها قهرمان بدون شکست تاریخ لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار خود در فصل بیست‌و‌یکم لیگ برتر از ساعت 19:05 امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم نفت مسجدسلیمان رفت که این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

شاگردان مجیدی که از دو هفته قبل قهرمانی‌شان در لیگ برتر را مسجل کردند، در پایان این مسابقه جشن قهرمانی خود را با حضور حدود 80 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

استقلالی‌ها در حالی فصل بیست‌و‌یکم را با 68 امتیاز به اتمام رساندند که با 19 برد و 11 تساوی رکوردی تاریخی از خود به ثبت رساندند و بدون شکست به مقام قهرمانی لیگ برتر رسیدند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، عارف غلامی، صالح حردانی (61-وریا غفوری)، ابوالفضل جلالی، رافائل سیلوا، امیر حسین حسین‌زاده، زبیر نیک‌نفس (81-آمانوف)، کوین یامگا (46-سبحان خاقانی) و آرمان رمضانی (61-رودی ژستد).

ترکیب نفت مسجدسلیمان: علی محسن‌زاده، علیرضا دغاغله، امیر روستایی (74-احمد الجبوری)، امین اسدی، میثم نقی‌زاده، حسن مرادی‌فر، مجید عیدی، مجتبی مقتدایی، مسلم مجدمی، میلاد باقری و سیدمحمد خرم‌الحسینی.

داور: امیر سامان سلطانی

نیمه اول

دقیقه 6: فرار تند و تیز حردانی پشت مدافعان تیم نفت این بازیکن را در موقعیت خوب قرار داد، اما ضربه او با دستان محسن‌زاده راهی کرنر شد.

دقیقه 18: رافائل سیلوا اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 28: حمله همه‌جانبه استقلالی‌ها را مدافعان نفت در چندین مرحله دور کردند، اما در ادامه ارسال سلمانی پس از برخورد به مدافعان حریف می‌رفت به شکلی تصادفی وارد دروازه نفتی‌ها شود که محسن‌زاده به خوبی و با یک عکس‌العمل توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 34: حرکت در عرض و ضربه فنی امیر روستایی از پشت محوطه جریمه به شکل بسیار خطرناک از کنار دروازه حسینی به بیرون رفت.

دقیقه 38: ضربه سر خطرناک آرمان رمضانی پس از برخورد به پای مدافعان نفت در دستان محسن‌زاده آرام گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 52: پاس بلند و دقیق حردانی به عمق دفاع نفت در بین مدافعان این تیم به آرمان رمضانی رسید که کنترل و ضربه این بازیکن به بدن محسن‌زاده برخورد کرد و برگشت داده شد.

دقیقه 59: ضربه ایستگاهی مهدی مهدی‌پور با اختلاف بسیار کم و خطرناک از روی دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 63: روی اشتباه وحشتناک مدافع نفت توپ به جعفر سلمانی رسید اما این بازیکن نتوانست از این فرصت مسلم گلزنی استفاده کند و محسن‌زاده بار دیگر مانع گلزنی آبی‌ها شد.

دقیقه 68: همکاری خوب بازیکنان استقلال توپ را در جناح چپ محوطه جریمه به خاقانی رساند، اما ارسال دقیق این بازیکن را حسین‌زاده با یک ضربه سر بی‌دقت از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 69: شوت از راه دور پیمان میری با فاصله بسیار اندک و خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: پاس در عرض و تند و تیز جعفر سلمانی به شکلی خطرناک از مقابل پای ژستد عبور کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 3+90: ضربه فنی و زیبای آمانوف از روی خط محوطه جریمه به شکلی بسیار خطرناک به تیر دروازه نفت برخورد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xq6dl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انگیزه‌ استقلال تمام‌شدنی نیست