تاریخ انتشار: 1401/03/10 08:45
کد خبر: 21252

چرا قرارداد علیرضا بیرانوند و پرسپولیس مشروط امضا شد؟

مدت زمان قرارداد علیرضا بیرانوند و باشگاه پرسپولیس مشروط خواهد بود.
 چرا قرارداد علیرضا بیرانوند و پرسپولیس مشروط امضا شد؟

 بعد از کش و قوس‌های فراوان در نهایت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش فوتبال کشورمان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست تا فصل آینده باز هم سنگربان قفس توری سرخ‌پوشان باشد. بیرانوند که با پرسپولیس روزهای خوبی را پشت سر گذاشت حالا قصد دارد یک بار دیگر خاطرات خوب خود را در این تیم تجربه کند.

قرارداد بیرانوند البته مشروط امضا شده است! مدت زمان قرارداد بیرانوند با پرسپولیس 3 ساله و مشروط است. به این صورت که قرارداد او 2 سال اول قطعی خواهد بود اما زمان همکاری در سال سوم منوط و به رضایت کادرفنی است. به این صورت که در صورت رضایت مربیان، قرارداد سال سوم معتبر خواهد بود.

این در حالی است که علیرضا بیرانوند روز گذشته و پیش از حضور در اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان، امضای قرارداد با پرسپولیس را منکر شده بود که به نظر می‌رسد به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بوده است.

با این شرایط این دروازه‌بان دوباره زیر نظر یحیی گل‌محمدی کار خواهد کرد و با شروع دور جدید تمرینات پرسپولیس برای فصل آینده او، بیرانوند در تمرینات حاضر خواهد شد. البته از آنجایی که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بسته است به همین دلیل فعلا این باشگاه به صورت رسمی این خبر را اعلام نخواهد کرد اما به محض باز شدن پنجره، همکاری با بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی و سایر بازیکنان جدید به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399xzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خطر رفع شد؛ پرسپولیس از آسیا حذف نمی شود