تاریخ انتشار: 1401/03/10 11:03
کد خبر: 21247

جشن استقلالی‌ها با عینک و گیتار باید به بازیکنان پرسپولیس تلنگر زده باشد!/ خوشحالی زیاد رقیب به دلیل حسرت 10 ساله بود!

هافبک جنگنده و متعصب پرسپولیس در دهه ۶۰ معتقد است جشن قهرمانی استقلال باید شاگردان یحیی گل محمدی را به خود بیاورد.
جشن استقلالی‌ها با عینک و گیتار باید به بازیکنان پرسپولیس تلنگر زده باشد!/ خوشحالی زیاد رقیب به دلیل حسرت 10 ساله بود!

رحیم یوسفی با بیان این جمله گفت: دیدن جشن قهرمانی استقلال حداقل می تواند یک حُسن داشته باشد و به برخی بازیکنان پرسپولیس تلنگر بزند. اینکه با عینک و گیتار و... به پرسپولیسی ها طعنه بزنند و کُری بخوانند باید بچه ها را برای بازی آخر و فصل آینده به خود بیاورد.

وی ادامه داد: البته این خوشحالی زیادی شاید مربوط به حدود ۱۰ سال قهرمان نشدن در لیگ برتر باشد اما هر چه هست باید پرسپولیسی ها را برای فصل بعد آماده و با انگیزه تر کند. دوشنبه گذشت و به هرحال تیمی که قهرمان شده حق دارد جشن بگیرد اما پرسپولیس ۵ بار متوالی جشن گرفت و حالا نوبت دوستان است که یک بار جشن بگیرند.

هافبک اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به بازی اخیر پرسپولیس و شهرخودرو یادآور شد: بازی را بردیم و سه امتیاز را کسب کردیم، اما بد و به هم ریخته بازی کردیم. باید خیلی بهتر و روان‌تر بازی می‌کردیم و این سبک از فوتبال و تحت فشار قرارگرفتن در خانه توسط تیم پایین جدولی درشأن پرسپولیس نیست. البته شهرخودرو هم درآستانه سقوط بود و بی محابا بازی می کرد چون چیزی برای از دست دادن نداشت.

یوسفی افزود: شهرخودرو موقعیت‌های زیادی داشت و نیمه دوم خیلی بهتر از ما عمل کرد و این زنگ خطری برای پرسپولیس است. شاید اگر تیم حریف بازیکنان گلزن یا با تجربه تری داشت ما با سه امتیاز این دیدار را ترک نمی کردیم.

پیشکسوت پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: برد و باخت همیشه درفوتبال وجود دارد. اینکه پرسپولیس قهرمان نشده است برای ما پرسپولیسی ها که عادت به قهرمانی پیدا کردیم کمی سخت است اما نباید نومید شد. نباید زانوی غم بغل گرفت و همه چیز را تمام شده دانست. لیگ بیست و یکم تمام شد و به تاریخ پیوست. باید دوباره برخاست و به فکر سال آینده بود. یوونتوس هم امسال قهرمان نشد و آث میلان بعد از سال ها قهرمان کالچو شد اما این تیم دوباره برمی خیزد. زندگی برای پرسپولیس ادامه دارد و این نیست که با قهرمانی استقلال و نایب قهرمانی ما دنیا به اتمام رسیده باشد.

رحیم یوسفی رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس را خطاب قرارداد و گفت: این فصل ما بازیکنانی داشتیم که در حد پرسپولیس نبودند. شاید بازیکنان خوبی برای سایر تیم ها باشند اما در حد پرسپولیس بودند و این موضوع باید برای ما درس عبرت شده باشد. باید بازیکنانی برای فصل بعد خرید که سطح بالاتری داشته باشند. کسانی که قدر پیراهن پرسپولیس را خوب بدانند. اینکه کجا آمده اند یا چه انتظاری از آنها می رود؟

وی درپایان تأکید کرد: پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم بازیکنانی می خواهد که شکست یا نایب قهرمانی به آنها بر بخورد. وقتی می بینند رقیب جشن می گیرد به آنها بر بخورد و بعد از شکست و ناکامی با بی خیالی به منزل نروند. سال آینده سکوهای ورزشگاه آزادی را تماشاگران پر می کنند و هر هفته عملکرد یک بازیکن در مسابقه ارزیابی می شود. اگر بازیکنی ضعیف باشد سکوها او را طرد می کنند. بنابراین به جاست کادرفنی و باشگاه پرسپولیس با چشم باز نسبت به انتخاب بازیکن اقدام کنند. پرسپولیس بهترین و پرطرفدارترین تیم ایران است و باید بهترین ها برای پوشیدن پیراهن پرافتخار این تیم به پرسپولیس بیایند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z98lj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برگ برنده فرهاد در مقابل یحیی/ مجیدی خیالش راحت بود