تاریخ انتشار: 1401/03/12 20:39
کد خبر: 21131

شکست سپاهان مقابل آلومینیوم در پایان نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌هاش کشور با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آلومینیوم به پایان رسید.
 شکست سپاهان مقابل آلومینیوم در پایان نیمه نخست

 در یکی از دیدارهای هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و آلومینیوم اراک از ساعت 20 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند.

شاگردان محرم نویدکیا که در این فصل نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی نشدند و در جایگاه سوم جدول قرار گرفتند با لشکری از غایبان و محرومان پای به این دیدار می‌گذارند تا جوانان این تیم در دیدار پایانی لیگ محک جدی بخورند.

در آن سوی میدان نیز، شاگردان سید مهدی رحمتی نیز که تا قبل از این دیدار در جایگاه نهم قرار داشتند به دنبال پیروزی در این دیدار هستند تا رتبه تک رقمی خود را در پایان لیگ تثبیت کنند و با توجه به بضاعتشان نتیجه خوبی را در این فصل کسب کرده باشند.

سپاهان این دیدار را با ترکیب متحول شده کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، سامان رنجبر،دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد جهانی، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، مسعود ریگی، امیرمحمد محکم‌کار، رضا میرزایی و سجاد شهباززاده آغاز کرد.

رحمتی نیز تیم خود را نفرات حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمد علی‌نژاد، پوریا آریاکیا، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی، مهرداد بایرامی، محمود قائدرحمتی وارد زمین مسابقه کرد.

در دقیقه 16 پاس در عرض محمود قائد رحمتی درون محوطه جریمه سپاهان با ضربه تمام کننده مهرداد بایرامی همراه بود که این ضربه با اشتباه مدافعان سپاهان در جایگیری وارد دروازه شد تا گل نخست بر خلاف جریان برای شاگردان رحمتی به ثمر برسد.

در دقیقه 26 و در یک فرصت خطرناک دیگر برای تیم آلومینیوم اشتباه دانیال اسماعیلی‌فر نزدیک بود منجر به یک گل به خودی شود که این توپ با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 33 ضربه خطرناک قائد رحمتی با فاصله جزئی از کنار دروازه کنت به بیرون رفت تا سومین فرصت خطرناک آلومینیوم تبدیل به گل نشود.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آلومینیوم اراک به پایان رسید.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

قبل از آغاز دیدار رشید مظاهری و وحید محمدزاده بازیکنان سپاهان و آلومینیوم که در تیم ذوب‌آهن هم بازی بوده‌اند با یکدیگر خوش و بش کردند.

برخلاف دیدارهای گذشته، کریستوفر کنت سنگربان سپاهان در این دیدار بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxr8d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار در ذوب‌آهن ماندنی شد