تاریخ انتشار: 1401/03/15 13:53
کد خبر: 21033

نعمتی:با قدرت برمی گردیم تا قهرمانی را پس بگیریم

هافبک پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بعد از چند روز استراحت و ریکاوری خودمان را آماده حضور در فصل آینده خواهیم کرد. امیدوارم مدیریت باشگاه ابتدا نفرات فعلی را حفظ کند و با بچه هایی که قراردادشان تمام می شود، تمدید کنند.
نعمتی:با قدرت برمی گردیم تا قهرمانی را پس بگیریم

سیامک نعمتی در چند فصل اخیر جزو خوب های پرسپولیس بود و نمایش های خوبی از این بازیکن چند پسته دیدیم. با این حال سیامک در این فصل به خاطر مصدومیتی که داشت و عمل جراحی که انجام داد، خیلی از بازی های پرسپولیس را از دست داد. نعمتی که در چند بازی اخیر تیمش و با حضور رضاییان در سمت راست خط دفاعی، یک خط جلوتر و در پست دلخواه خود به میدان رفت، موفق شد در دیدار مقابل شهرخودرو گل برتری تیمش را بزند و در بازی با فجر هم پاس گل بدهد. با سیامک در خصوص این فصل و البته برنامه اش برای فصل آینده گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید:

فصل را با برد به پایان رساندید. بازی با فجر چطور بود؟

خب با توجه به اینکه رتبه تیم ما در جدول تقریبا مشخص بود و سقوط فجر هم قطعی شده بود، بازی هیجان و استرس بالایی نداشت و دو تیم در آرامش بازی می کردند. با این حال ما می خواستیم هرطور شده فصل را با برد تمام کنیم تا هواداران خوشحال شوند. خداراشکر به هدفمان که کسب ۳ امتیاز بود رسیدیم و لیگ را با پیروزی به پایان رساندیم. فجر هم تیم خوب و قابل احترامی بود و امیدوارم دوباره به لیگ برتربرگردند.

به نظرت دلیل اینکه پرسپولیس در این فصل موفق به کسب جام نشد، چه بود؟

تیم ما به لحاظ امتیاز گیری بد کار نکرد ولی در چند بازی که خیلی نیاز به ۳ امتیاز داشتیم، امتیازات را به راحتی از دست دادیم و همین موضوع باعث شد تا از کورس قهرمانی جا بمانیم و جام‌ها را از دست بدهیم. به نظرم در بعضی بازی‌ها واقعا بدشانسی آوردیم و درحالی که تیم برتر زمین بودیم و می‌بایست برنده می‌شدیم، این اتفاق نیفتاد و خیلی راحت به حریفان امتیاز دادیم. باز هم می‌گویم اگر بدشانسی و یکسری اتفاقات نبود، الان جای ما و تیم قهرمان عوض می‌شد. به نظرم تیم ما امسال لیاقت گرفتن حداقل یک جام را داشت.با این حال می دانم انتظارات از پرسپولیس زیاد است و ما هم تلاشمان را کردیم که به هوادارانمان قهرمانی هدیه بدهیم ولی متاسفانه شرایط آنطور که می خواستیم پیش نرفت و نتوانستیم قهرمانی بیاوریم.

فصل بعد را چطور می بینی؟

خب فعلا ما وارد تعطیلات شدیم و نیاز داریم استراحت کنیم. بعد از چند روز استراحت و ریکاوری خودمان را آماده حضور در فصل آینده خواهیم کرد. امیدوارم مدیریت باشگاه ابتدا نفرات فعلی را حفظ کند و با بچه هایی که قراردادشان تمام می شود، تمدید کنند. بعد از آن هم تیم خوبی برای فصل آینده ببندند تا بتوانیم شروع پرقدرتی داسته باشیم و فصل آینده برای قهرمانی بجنگیم و دوباره قهرمانی را پس بگیریم.

صحبت از تمدید قرارداد بازیکنان شد. خودت یکی از نفراتی هستی که قراردادت به پایان رسیده است. در پرسپولیس می مانی؟

پرسپولیس تیم محبوبم است و بازی برای این تیم افتخار بزرگی محسوب می شود. همیشه گفتم باز هم می گویم که اولویت اول من ماندن و تمدید قرارداد با پرسپولیس است و اگر شرایط مهیا باشد، با افتخار در پرسپولیس می مانم.

در دیدار مقابل شهرخودرو تصاویری از درگیری تو و حامد لک منتشر شد. در این خصوص صحبت کن.

نه هیچ مشکل خاصی نبود و درگیری بین من و حامد وجود نداشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdrrz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هافبک قرمزها 5 هفته دیگر با پرسپولیس تمدید می‌کند؟