تاریخ انتشار: 1401/03/16 09:38
کد خبر: 21004

سرنوشت رضاییان به اسماعیلی فر گره خورده است

شاید اگر رامین رضاییان آن نامه احساسی و خداحافظی را خطاب به هواداران پرسپولیس نمی نوشت هنوز هم جزو گزینه های یحیی گل محمدی برای فصل آینده بود.
سرنوشت رضاییان به اسماعیلی فر گره خورده است

این مدافع راست با تجربه مصاحبه نکرد، نکرد و آن وقت به برنامه " فوتبال برتر" رفت و حرف هایی زد که باعث ناراحتی کادرفنی و مدیران باشگاه شد. این موضوع باعث شد تا پروژه جدایی رضاییان از جمع سرخپوشان کلید بخورد.

رامین رضاییان به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد اما مصدومیت را بهانه کرد و نرفت. او در آخرین تمرین پیش از بازی با فجرسپاسی هم نه از یحیی عذرخواهی کرد و نه همبازیانش و در ادامه هم درصفحه شخصی اش نوشت؛

" گذشتن از خیلی چیزها و آمدن دوباره من به پرسپولیس فقط و فقط بخاطر شما هواداران بزرگ بود و از روزی که آمدم تا اخرین روز بدون حاشیه‌ای در خدمت تیم با جان و دل برای این تیم جنگیدم و تلاش کردم. بخاطر اینکه آخر فصل بود و خیلی دروغ‌ها در مورد قراردادم شنیدم، بعد مدت‌ها دوست داشتم به برنامه تلویزیونی زنده بروم و صادقانه در مورد قراردادم، تیم ملی و باشگاه پرسپولیس به صورت شفاف با شما عزیزان صحبت کنم. آیا با صداقت و احترام حرف زدن در آخر فصل، حاشیه است؟ نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ میدهد ولی از تمام همبازیان عزیزم و کادرفنی محترم تشکر فراوان دارم. در کل حرف‌های نگفته بسیاری وجود دارد ولی به احترام شما هوادارن دیگر حرفی نمی‌زنم و مثل همیشه سکوت می‌کنم. صداقت هدیه بسیار ارزشمندی است و آنکه حقایق را می‌گوید نادان نیست، بلکه دلش می‌سوزد. پرسپولیس خانه ابدی من است. هواداران بزرگ پرسپولیس، همیشه و تا ابد در قلب من هستید."

برهمین اساس می توان جدایی این بازیکن از پرسپولیس را قطعی و حتمی دانست چرا که نه رضا درویش و باشگاه با این بازیکن رابطه مطلوبی دارد و نه گل محمدی و همبازیان رضاییان!

در این راستا شنیدیم این مدافع راست با تجربه بر سر سه راهی مانده است؛

گویا اولین تیم خواهان رامین رضاییان تیم گل گهر سیرجان است. تیم امیرقلعه نویی به رغم کسر امتیاز و مشکلاتی که تجربه کرد خیلی خوب جمع و جور شد و توانست با شایستگی به عنوان چهارمی لیگ بیست و یکم برسد.

دومین پیشنهاد رسیده به رامین رضاییان از لیگ دسته دوم قطر است و خود این بازیکن بی میل به بازگشت به این کشور نیست.

سومین پیشنهاد اما شنیدیم منوط به تصمیم دانیال اسماعیلی فراست. سپاهانی ها دنبال خرید رامین رضاییان هستند به شرط آن که اسماعیلی فر قراردادش با تیم اصفهانی را تمدید نکند!

به نظر شما مقصد بعدی رامین رضاییان در فصل آینده کجاست؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399xm7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم اشتباه یحیی در خصوص بازیکن موثر پرسپولیس