تاریخ انتشار: 1401/03/16 15:36
تا ظهر چهارشنبه تکلیف روشن می‌شود
کد خبر: 20994

نکونام در نزدیک‌ترین حالت ممکن به استقلال

به نظر می‌رسد مسئولان استقلال نهایتا تا چهارشنبه جواد نکونام را به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کنند.
نکونام در نزدیک‌ترین حالت ممکن به استقلال

مسئولان استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی مهم‌ترین کار خود را به انتخاب سرمربی جدید اختصاص داده‌اند و در این باره تلاش های زیادی هم کردند. در شرایطی که خیلی ها از حضور مربی خارجی در استقلال حرف می‌زدند اما استقلال زمان زیادی برای شروع دوران آماده سازی پیش فصل و همچنین نقل و انتقالات تابستانی در اختیار ندارد.

اگرچه مسئولان استقلال روی برخی گزینه های خارجی مطالعاتی انجام داده‌اند اما عقد قرارداد با مربی خارجی هم هزینه‌بر است و هم زمان بیشتری می‌طلبد. بی تردید پروسه مذاکره، توافق و عقد قرارداد با مربیان خارجی روزهای دیگری را نیز برای استقلالی ها خواهد کشت و مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال هم دوست ندارد زمان را بیش از این هدر بدهد.

از طرف دیگر اصلی ترین گزینه ایرانی آجورلو و همکارانش برای سرمربیگری استقلال جواد نکونام است. در این شرایط مذاکرات اولیه با نکونام صورت گرفته و این مربی هم خودش علاقه‌مند به نشستن روی نیمکت استقلال است.

مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرچه سریع‌تر و نهایتا تا روز چهارشنبه سرمربی جدید را برگزینند واز آنجایی که تا آن موقع نمی‌توانند با یک مربی خارجی قرارداد امضا کنند، نکونام را به گزینه سرمربیگری تبدیل کرده‌اند.

جواد نکونام

در چنین فضایی جواد نکونام در نزدیک ترین حالت ممکن به استقلال قرار گرفته است؛ این مربی که در نساجی و فولاد نتایج خوبی گرفت و موفقیت های چشمگیری را کسب کرد، اکنون در امارات بسر می‌برد اما احتمالا طی یکی دو روز آینده مذاکرات نهایی را انجام می‌دهد و توافق حاصل می‌شود.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد نهایتا نکونام تا چهارشنبه به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب خواهد شد. البته که حضور نکونام در استقلال منوط به رضایت باشگاه فولاد خوزستان است و آجورلو در فاز بعدی باید با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد هم پای میز مذاکره بنشیند.

باید دید طی ساعات و روزهای آینده چه اتفاقاتی حول نیمکت استقلال رخ می‌دهد و در نهایت چه زمانی سرمربی جدید این تیم انتخاب خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y87my

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهلت ۴۸ ساعته استقلال به جواد نکونام

شکوری: نکونام گزینه خوبی است/ استقلال نباید زمان را از دست بدهد
مربی بعدی باید شناخت خوبی از تیم داشته باشد