تاریخ انتشار: 1401/03/18 01:02
کد خبر: 20932

فرزامی: مجیدی می‌توانست در استقلال بماند/ برخی دنبال ایجاد حاشیه هستند

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه مجیدی تیم را قهرمان کرده بود و از حمایت همه جانبه برخوردار بود می‌توانست بماند و فصل آینده هم استقلال را قهرمان کند.
فرزامی: مجیدی می‌توانست در استقلال بماند/ برخی دنبال ایجاد حاشیه هستند

حسین فرزامی  در مورد جدایی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: یک روز بعد از قهرمانی استقلال شاهد خداحافظی فرهاد از این تیم بودیم اتفاقی که همه را شوکه کرد خصوصاً هوادارانی که امید داشتند فصل آینده هم با جذب بازیکنان جدید توسط کادر فنی استقلال با اقتدار بیشتری به سوی قهرمانی پیش برود اما سرمربی جوان آبی پوشان همه چیز را خراب کرد و حالا مدیریت باشگاه به دنبال جذب یک جانشین برای مجیدی است تا بتواند هر چه زودتر آرامش را به استقلال بازگرداننده و این تیم کار خود را برای فصل آینده شروع کند.

عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: با توجه به حمایتی که از مجیدی در این فصل شد و قرار بود ادامه پیدا کند او می‌توانست یک فصل دیگر هم در استقلال بماند و مجدداً تیم را قهرمان کند. با رفتن مجیدی، دستیاران او هم همگی جدا شدند و حالا کار برای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سخت شده است.

فرزامی ادامه داد: باید هر چه زودتر سرمربی استقلال مشخص شود. هواداران حق دارند که نگران باشند. با شناختی که از آجورلو داریم مطمئن هستیم که او در اینجا هم موفق خواهد بود اما باید از سوی هیئت مدیره هم حمایت شود ضمن اینکه هواداران هم باید به انتخاب مدیریت باشگاه اعتماد کنند. اینکه جواد نکونام یا استراماچونی یا قلعه نویی می آیند مطمئناً هدف مدیریت باشگاه موفقیت استقلال است. بنابراین نباید زمان را از دست داد و هر چه زودتر با تمامی رزومه‌هایی که گزینه‌های استقلال دارند بهترین را انتخاب کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم در این چند روز آرامش خود را حفظ کنند. به حرف‌هایی که در فضای مجازی زده می‌شود توجه نکنند. برخی‌ها هم به دنبال این هستند تا با این حرف‌ها استقلال را به حاشیه ببرند. بنابراین باید منتظر اخبار رسمی از سوی باشگاه باشیم تا ان شاءالله بهترین گزینه را انتخاب کرده تا در آینده هم شاهد موفقیت استقلال باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekvpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه استقلال با جدایی مجیدی موافقت کرد