تاریخ انتشار: 1401/03/21 10:24
کد خبر: 20813

پرسپولیس مهاجم گلزن و سرزن می‌خواهد/ ممکن است گزینه یحیی پشیمان شود

مهاجم بلند قامت و سابق پرسپولیس معتقد است این تیم برای فصل آینده نیاز مبرم به یک فوروارد سرزن دارد.
پرسپولیس مهاجم گلزن و سرزن می‌خواهد/ ممکن است گزینه یحیی پشیمان شود

این روزها صحبت از تقویت خط حمله پرسپولیس است. یحیی گل محمدی به دنبال خرید سجاد شهباززاده و یک مهاجم خارجی است و اسامی مختلفی هم در این میان مطرح شده است.

در همین راستا بد ندیدیم با پایان رأفت هم کلام شویم.

قبل از هر چیز می‌خواستیم نظر شما را درخصوص خریدهای جدید پرسپولیس بدانیم؟

خریدهای پرسپولیس درنقل و انتقالات خیلی زود شروع شد و تا به حال قابل قبول بوده است. علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر هر سه قدرتمند و سابقه ملی دارند. بنابراین خریدهای خوبی محسوب می‌ند اما این سه خرید برای تقویت خط دفاع بوده است. پرسپولیس در خط میانی و به ویژه حمله هم نیاز به جذب بازیکن جدید دارد.

اسم سجاد شهباززاده مطرح شده است. او را چطور مهاجمی می‌دانید؟

من دقیق نمی‌دانم که سجاد شهباززاده به پرسپولیس می‌آید یا نه؟ به هر حال او در استقلال بازی کرده و ممکن است کمی‌برایش سخت باشد یا اینکه مشورت‌هایی بگیرد و پشیمان شود. شنیدم از استقلال هم به تازگی پیشنهاد دریافت کرده است. البته من در جریان مذاکرات او با پرسپولیس نیستم اما می‌دانم مهاجم خوبی است. سجاد شهباززاده در این سال‌ها یک مهاجم بی حاشیه و تأثیرگذار بوده و می‌تواند خرید خوبی باشد اما به نظر من پرسپولیس یک مهاجم سرزن و گلزن می‌خواهد.

یکی مثل شهریار مغانلو؟!

تا جایی که من می‌دانم شهریار مغانلو با سپاهان اصفهان قرارداد دارد و فکر نمی‌کنم به پرسپولیس باز گردد. البته پرسپولیس نیاز به یک مهاجم سرزن و قدرتی دارد که مکمل خوبی برای شهباززاده یا عبدی و فوروارد جدید این تیم باشد.

سروش رفیعی هم ظاهرا با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده است؟

امیدوارم میلاد سرلک هم پس از بازگشت از اردوی تیم ملی قراردادش را هرچه سریع تر تمدید کند. بازگشت سروش رفیعی اتفاق خوبی است و او قدرت بازیسازی بالایی دارد. ازآن گذشته سروش امتحان خودش در پرسپولیس را پس داده است. ظاهرا سعید صادقی هم گزینه پرسپولیس است. درست است؟

بله اما سعید صادقی هم از استقلال و هم سپاهان اصفهان پیشنهاد دارد؟

صادقی در گل گهر سیرجان یک ستاره بود. ۱۴ پاس گل داد و ۷ گل هم به ثمر رساند و فوتبالیست کامل و خوبی است. سرعت و تکنیک او به درد پرسپولیس می‌خورد اما طبیعی است بازیکن ستاره و موفق پیشنهاد خوب داشته باشد ولی در سال منتهی به جام جهانی بازیکنان هم سعی می‌کنند بهترین انتخاب را داشته باشند.

شما در فصول گذشته همواره یکی از حامیان یحیی گل محمدی بودید. سرتمرین پرسپولیس هم رفتید و حالا این مربی در تیم حفظ شده است. نظر شما چیست؟

یحیی گل محمدی کارنامه مشخصی دارد. تا جایی هم که من می‌دانم و دیده ام برای فصل بعد برنامه دارد و کاملا جدی به قهرمانی فکر می‌کند. از خریدهای این سرمربی مشخص است که دنبال قهرمانی است و امیدوارم هواداران پرسپولیس و باشگاه تا پایان فصل از او حمایت کنند. حمایت من و سایر پیشکسوتان به خاطر موفقیت پرسپولیس بوده است. ما فقط و فقط به پرسپولیس و قهرمانی این تیم فکر می‌کنیم و انشالله این مهم در فصل آینده با اتحاد و وحدت تیم و هواداران شکل بگیرد.

در پایان حرف ناگفته ای ندارید؟

به عنوان یک هوادار پرسپولیس و نه پیشکسوت این تیم می‌گویم پرسپولیس در فصل آینده بیشتر از هرچیزی آرامش می‌خواهد. دوری از جنجال و حاشیه بیشترین کمک را به پرسپولیس خواهد کرد و این آرامش بیشتر از سوی باشگاه و مدیریت آن به تیم تزریق خواهد شد. امیدوارم پرسپولیس با این خریدهای خوب و ملی پوش با قدرت و درآرامش کامل لیگ بیست و دوم را آغاز کرده و با قهرمانی شیرین به پایان برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m87m5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت پرسپولیس به کورس قهرمانی با اعداد همیشگی/ بی‌تفاوتی بازیکنان پرسپولیس به نبودن یحیی گل محمدی