تاریخ انتشار: 1401/03/21 11:24
کد خبر: 20810

گزارش رسانه آفریقایی از ستاره سابق استقلال/ من آماده مذاکره با هر تیمی هستم

یک رسانه آفریقایی مدعی شد آیاندا پاتوسی بازیکن تیم فولاد خوزستان به خاطر خانواده‌اش قصد دارد ایران را ترک کند و به آفریقای جنوبی برگردد.
گزارش رسانه آفریقایی از ستاره سابق استقلال/ من آماده مذاکره با هر تیمی هستم

سایت thesouthafrican آفریقای جنوبی در گزارشی به آخرین وضعیت آیاندا پاتوسی بازیکن فولاد خوزستان و علاقه دو باشگاه آفریقایی به او پرداخت و نوشت: «گمان می‌رود کایزر چیفز همراه با اورلاندو پیراتز، آیاندا پاتوسی را هدف قرار بدهند. به نظر می‌رسد هافبک هجومی سابق تیم کیپ تاون سیتی مشتاق بازگشت از ایران به خانه است.»

پاتوسی پیش از این، علاقه اش برای ترک ایران و بازگشت به آفریقای جنوبی را در گفتگو با Soccer Laduma عیان کرده بود: «مسئله خانواده سخت‌ترین وضعیت برای من است. الان که دارم با شما صحبت می‌کنم، من با آنها نیستم و ۶ ماه است که آنها را ندیده‌ام. این روی من تاثیرگذار است چون ارتباط نزدیکی با بچه‌هایم دارم.»

وی با اشاره به مشکلاتی که خانواده اش برای زندگی در ایران دارند، تاکید کرد: مجبور شدم در ژانویه وقتی به ایران برگشتم آنها را در آفریقای جنوبی بگذارم.

هافبک تیم فولاد خوزستان درباره علاقه باشگاه‌های پیراتز و چیفز به او هم گفت: آنها باید جلو بیایند و من آماده مذاکره با هر کسی هستم. فقط زمانی می‌توانم نظر بدهم که باشگاه‌های علاقه‌مند مستقیماً با من تماس بگیرند، در غیر این صورت هر آنچه در مورد آن باشگاه‌ها می‌شنوم در حال حاضر به عنوان یک شایعه تلقی می‌کنم.

با ماندن جواد نکونام در تیم فولاد خوزستان پیش بینی می‌شود پاتوسی که بخصوص در هفته‌های پایانی یکی از ستاره‌های این تیم بود، در لیست بازیکنان مدنظر فولاد برای فصل بعد هم باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5rme

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



یاغی سابق به استقلال برمی‌گردد؟