تاریخ انتشار: 1401/03/21 20:50
کد خبر: 20789

پایان دوران لک در پرسپولیس؛ دو فصل کاملاً متفاوت

حامد لک با حضور در باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.
پایان دوران لک در پرسپولیس؛ دو فصل کاملاً متفاوت

حامد لک که در پایان لیگ نوزدهم جانشین علیرضا بیرانوند شده بود بعد از ۲ فصل و با بازگشت این دروازه‌بان، همانطور که پیش‌بینی می‌شد دیگر جایی در این تیم نداشت. لک که فصل گذشته قرارداد خود را برای ۳ فصل تمدید کرده بود، با حضور در این باشگاه این قرارداد را فسخ کرد. گفته می‌شود مس رفسنجان مقصد احتمالی این دروازه‌بان است. به بهانه جدا شدن حامد لک، دوران حضور این بازیکن در پرسپولیس مرور شده است.

شروعی فراتر از حد تصور

حامد لک از ماشین‌سازی به پرسپولیس پیوست و از همان ابتدا تردیدهایی در خصوص استفاده از وی در ترکیب اصلی وجود داشت. بوژیدار رادوشویچ پس از سال‌ها نیمکت‌نشینی، این فرصت را در هفته‌های پایانی لیگ نوزدهم پیدا کرد که تا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گیرد ولی نتوانست اعتماد کادرفنی را به خود جلب کند تا لک تبدیل به گلر اول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ شود.

این بازیکن در اولین بازی خود با پیراهن پرسپولیس مقابل التعاون خوش درخشید و با دبل سیو بی‌نظیر خود پرسپولیس را در بازی نگه داشت تا مقدمات پیروزی این تیم فراهم شود. لک قفل آهنین به دروازه پرسپولیس زد و ۳ بازی متوالی گل نخورد تا این تیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان راه یابد و بازی نیمه‌نهایی، در ضربات پنالتی با مهار مایکون، پرسپولیس را فینالیست آسیا کرد.

درخشش لک در لیگ هم ادامه پیدا کرد و این دروازه‌بان با ۱۷ کلین‌شیت رکورددار بیشترین کلین‌شیت در در لیگ بیستم شد. این دروازه‌بان، پرسپولیس را در پنجمین قهرمانی پیاپی همراهی کرد.

پایانی تلخ برای لک

هر چقدر لک شروع رویایی در پرسپولیس داشت در فصل دوم حضور این بازیکن اوضاع بر وفق مراد پیش نرفت.  پرسپولیس برخلاف فصول قبلی که بسیار سخت گل می‌خورد در ۴ هفته ابتدایی کلین‌شیت نکرد تا در بازی هفته پنجم برابر مس رفسنجان، لک به نیمکت تبعید شود هرچند که رادو هم نتوانست مانع گل خوردن پرسپولیس شود. در اواسط فصل رادو از پرسپولیس جدا شد و لک تنها گلر این تیم باقی ماند. در نیم فصل احمد گوهری سنگربان صنعت نفت جذب این تیم شد. لک ضعیف‌ترین نمایش خود را در بازی با صنعت نفت ارائه داد و ۲ گل بسیار بد خورد و پرسپولیس دومین شکست فصل را متحمل شد باختی که سرخپوشان را از قهرمانی دور کرد. بعد از این مسابقه لک نیمکت‌نشین شد و حتی در دربی فرصت بازی پیدا نکرد. لک به دلیل مسایل پیش آمده در تمرینات توسط کادر فنی کنار گذاشته شد ولی پس از چند هفته غیبت به قفس توری پرسپولیس بازگشت ولی باز هم در مجموع نمایش این دروازه‌بان چنگی به دل نزد. این دروازه‌بان براساس آمار متریکا، سیزدهمین دروازه‌بان این فصل از لیگ بود و با این کارنامه از این تیم جدا شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qabd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 قرارداد لک با پرسپولیس فسخ شد