تاریخ انتشار: 1401/03/24 18:17
با رد پیشنهادات سرمربیگری
کد خبر: 20673

حمید مطهری با پرسپولیس به توافق رسید

مربی پرسپولیس که قرار بود امروز پاسخ نهایی خود را به مسوولان باشگاه برای ادامه همکاری در کادرفنی این تیم ارائه دهد، لحظاتی پیش با مدیران این باشگاه توافق کرد.
حمید مطهری با پرسپولیس به توافق رسید

 حمید مطهری کمک مربی پرسپولیس و دستیار اول یحیی گل محمدی که در پایان فصل بیست و یکم قصد جدایی از این باشگاه و تجربه چالش جدید سرمربیگری را داشت، در ادامه بار دیگر با این باشگاه به توافق دست یافت و فصل آینده را نیز در کنار این تیم کار را دنبال خواهد کرد.

‌حمید مطهری که به‌عنوان مغز متفکر کادرفنی یحیی گل محمدی کار را در این تیم دنبال می‌کرد، گفته می‌شد قصد دارد در فصل جدید به‌عنوان سرمربی چالش جدیدی را دنبال کند و با توجه به پیشنهاداتی که داشت مذاکرات خود را برای این پست دنبال کرد.

او اما اکنون با توجه به پیشنهاد دوباره باشگاه پرسپولیس و شرایطی که داشت، ترجیح داده به‌عنوان عضو کادرفنی این تیم و در کنار یحیی گل محمدی بار دیگر کار را دنبال کند و امیدوار است شرایط به شکلی در لیگ بیست و یکم پیش برود که به سومین عنوان قهرمانی خود در پایان فصل دست یابد.

مطهری که از دوره پدیده مشهد در کادرفنی یحیی گل محمدی حضور داشت، با وی راهی تهران و پرسپولیس شد و موفق شدند در همان فصل قهرمانی لیگ را کسب کنند. آنها فصل بیستم را نیز با عنوان قهرمانی به پایان رساندند اما در رقابتی نزدیک در این فصل در نهایت به نایب قهرمانی دست یافتند و شاهد قهرمانی استقلال بودند.

باید دید بازیکن اسبق پرسپولیس در بازگشت دوباره به این تیم و در جمع کادرفنی سرخ‌پوشان کار را به چه شکل دنبال خواهد کرد و اینبار با چه تدبیری به دنبال دستیابی به افتخار در لیگ خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ery9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستیار گل محمدی در یکقدمی نیمکت نساجی

پرسپولیس جاسوس ندارد ما هم پلیس نیستیم/دربی را از شرایط نرمال خارج نکنید
مطهری:آقای رسول‌پناه! با چه رویی می‌خواهی صحبت کنی