تاریخ انتشار: 1401/03/25 12:26
کد خبر: 20644

سرمایه گذار خصوصی و خوشنام از نساجی می رود؟

حضور رضا حدادیان مالک ایرلاین وارش در نساجی با اتفاقات خوبی برای این تیم محبوب و قدیمی استان مازندران همراه بود.
سرمایه گذار خصوصی و خوشنام از نساجی می رود؟

با این حضور نساجی در کوتاه‌ترین مدت به مهم‌ترین افتخارات خود در طول 63 سال حیات دست یافت؛ قهرمانی در جام حذفی به علاوه دو قهرمانی هم در لیگ برتر امیدهای کشور. صرف نظر از این جام ها که بدون شک برای باشگاهی چون نساجی ارزشمند و فرامونش نشدنی است با حضور رضا حدادیان پرونده های مالی پرتعداد که علیه باشگاه نساجی در دفتر کمیته انضباطی انباشته شده بود یکی یکی بسته شدند و امروز سازمان لیگ هم می تواند شهادت بدهد نساجی یکی از خوش حساب‌ترین باشگاه‌های لیگ برتری به حساب می آید. این باشگاه به آنچه که وعده می دهد، عمل می کند.

حضور رضا حدادیان در باشگاه نساجی به عنوان مالک با شیوع ویروس کرونا همراه بود که منجر به کاهش پروازها و هم چنین کاهش چشمگیر مسافرت ها شد اما مالک ایرلاین وارش هیچ گاه اجازه نداد کاهش درآمد به تیم نساجی سرایت کند و این تیم در جستجوی ماجراجویی در لیگ برتر و جام حذفی دچار ناامیدی شود.در یک نمونه، طی فصل گذشته، بعد از اینکه ساکت الهامی اعلام کرد زمین  استادیوم شهدای ساری بی کیفیت است، استادیوم نقش جهان در ابتدا و در ادامه استادیوم امام رضا که دو استادیوم با کیفیت فوتبال کشور به حساب می آیند، برای بازی های خانگی نساجی اجاره شد. در جام حذفی و در بازی با مس هم با رایزنی های صورت گرفته از سوی رضا حدادیان نساجی در استادیوم آزادی از حریف خود پذیرایی کرد.

این روزها اما اخبار دلسرد کننده‌ای از باشگاه نساجی به گوش می رسد؛ گفته می شود ممکن است رضا حدادیان امتیاز باشگاه نساجی را به بخش خصوصی جدید واگذار کند. شاید بخش خصوصی جدید توانمندتر از ایرلاین وارش باشد اما تماشاگران نساجی بیشتر مایل به ادامه حمایت رضا حدادیان از تیم نساجی هستند. به  این خاطر که مالک ایرلاین وارش مازنی و متولد ساری است. او بارها و بارها در جمع مازنی ها گفته نساجی تیمی نه تنها متعلق به قائمشهر بلکه متعلق به همه مازنی هاست. او زمانی که تیم جام قهرمانی حذفی را بالای سر برد گفت خوشحالم، نه از این بابت که نساجی جام گرفته بلکه به بهانه قهرمانی همه مازنی‌ها که نساجی را از آن خود می دانند و به همین بهانه در کوچه و خیابان ها شادی می کنند.

بحث انتخاب سرمربی تیم نساجی کمی طولانی شده و این شاید به خاطر واگذاری امتیاز تیم به بخش خصوصی جدید باشد. یک بار باشگاه نساجی بحث واگذاری امتیاز تیم به کاله را تکذیب کرد اما به هر صورت این خبری است که این روزها در محافل ورزشی زمزمه می شود. خبری که تماشاگران نساجی انتظار دارند واقعی نباشد و اگر هم بحثش مطرح شده رضا حدادیان با وجود همه نامهربانی‌ها و عدم حمایت‌ها از بخش خصوصی پای کار بماند و از نساجی حمایت کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wonvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حدادیان: 20 درصد از قرارداد بازیکنان تا دوشنبه پرداخت می‌شود/به وعده‌های‌مان عمل خواهیم کرد/حفظ آبرو و شخصیت نساجی خط قرمز ماست