تاریخ انتشار: 1401/03/26 09:16
کد خبر: 20606

چرا الکس نوری سرمربی استقلال نشد؟

در پی مذاکرات فشرده مدیران استقلال با الکساندر نوری مربی دورگه ایرانی - آلمانی در خارج از مرزهای ایران، طبق شنیده‌ها گویا این مربی حاضر به‌کار با مبلغ مدنظر استقلال نشد تا پرونده انتقال او به جمع آبی‌ها به این ترتیب بسته شود.
چرا الکس نوری سرمربی استقلال نشد؟

در پی مذاکرات فشرده مدیران استقلال با الکساندر نوری مربی دورگه ایرانی-آلمانی در خارج از مرزهای ایران، طبق شنیده‌ها گویا این مربی حاضر به‌کار با مبلغ مدنظر استقلال نشد تا پرونده انتقال او به جمع آبی‌ها به این ترتیب بسته شود. این درحالی است که شایعات از تمام شدن کار نوری در این تیم به‌عنوان سرمربی خبر می‌داد اما برخی منابع از این موضوع خبر دادند که حضور این سرمربی در استقلال منتفی شده است.

طبق اعلام برخی رسانه‌ها، مبلغ درخواستی الکساندر نوری که بنابر شنیده‌ها ۶۵۰هزار یورو برای یک فصل بوده، عامل اصلی عقب‌نشینی مدیران استقلال درخصوص انتخاب او بوده که آخرین تجربه مربیگری‌اش حضور در دسته دوم یونان بود.

با این حال برخی دیگر از اختلاف بین طرفین درباره ارزی یا ریالی بودن قرارداد صحبت کردند اما فارغ از همه این صحبت‌ها طبق شنیده‌های «فرهیختگان»، استقلالی‌ها چیزی در حدود ۱۶میلیارد تومان را برای نوری آماده کرده بودند که این مبلغ چیزی در حدود ۱۵۰هزار دلار با رقمی که در این گزارش ادعا شده بود، متفاوت بود تا همین اختلاف قیمت باعث شود نوری از مذاکرات بیشتر و پیوستن به استقلال صرف‌نظر کند.

همچنین طبق شنیده‌ها، نوری برای آغاز کار نیمی از قرارداد خود را یکجا طلب کرده بود که این موضوع نیز در منتفی‌شدن مذاکرات نقش داشت.

اکنون به‌نظر می‌رسد با منتفی‌شدن حضور این مربی، مدیران استقلال درنهایت به مذاکرات برای استخدام یک سرمربی خارجی روی بیاورند؛ چراکه بین ایرانی‌ها هیچ گزینه دیگری باقی نمانده است و ازسوی دیگر زمان کم باقی‌مانده تا آغاز فصل جدید رقابت‌ها، کار را برای مدیران این باشگاه سخت کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bya8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافقات نهایی در مذاکرات شبانه؛الکس در یک قدمی نیمکت استقلال!