تاریخ انتشار: 1401/03/26 11:58
کد خبر: 20596

آمادگی کاپیتان وریا برای تمدید با استقلال

وریا غفوری در پایان قراردادش با این باشگاه اکنون برای ادامه همکاری و تداوم حضور در جمع آبی‌پوشان در انتظار مشخص شدن وضعیت باشگاه است.
آمادگی کاپیتان وریا برای تمدید با استقلال

استقلال بعد از دستیابی با عنوان قهرمانی فصل گذشته، اکنون شرایط عجیبی را دنبال می‌کند. در شرایطی که کمتر کسی تصور جدایی و پایان کار فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌پوشان را داشت، او راهی امارات و تیم کلبا شده تا اکنون تمام تمرکز مدیران باشگاه معطوف به جذب سرمربی جدید باشد.

این در حالیست که هواداران استقلال امیدوار هستند که این تیم نیز همانند رقیب دیرینه که در نقل و انتقالات پر سر و صدا تا این لحظه ظاهر شده، نسبت به تمدید قرارداد یا جذب بازیکن جدید اقدام کند. مساله‌ای که با منتفی شدن انتقال الکس نوری و تلاش دوباره این باشگاه برای مذاکره با سرمربی جدید، به نظر می‌رسد تاخیری دوباره در بازار نقل و انتقالاتی این باشگاه برای جذب و مذاکره با بازیکنان شکل دهد.

وریا غفوری کاپیتان باتجربه استقلال که در نهایت فصل بیست و یکم را با بالا بردن جام در استادیوم آزادی پایان داده بود، یکی از بازیکنانی است که قراردادش با آبی‌پوشان به پایان رسیده و هواداران در انتظار مشخص شدن وضعیت همکاری او برای فصل آتی هستند. مدافع راست استقلال با توجه به وضعیت کنونی باشگاه، هنوز موفق به برگزاری جلسه و مذاکره با مدیران تیم در خصوص آینده‌اش نشده و باید دید شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت و هواداران این تیم نیز از بلاتکلیفی خارج خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45awld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا و دروازه‌ای که راهش را می‌شناسد

وریا غفوری از اول به سوم رسید
کاپیتان استقلال در چالش پنالتی