تاریخ انتشار: 1401/03/26 17:06
کد خبر: 20585

مسابقه سرخابی ها برای خرید بازیکن از سپاهان/ بعد از شهباززاده، یک ستاره دیگر هم آبی پوش می شود!

مدافع سپاهانی ها مذاکرات خوبی با باشگاه استقلال انجام داده است.
مسابقه سرخابی ها برای خرید بازیکن از سپاهان/ بعد از شهباززاده، یک ستاره دیگر هم آبی پوش می شود!

باشگاه سپاهان در حالی که این روزها هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده در حال از دست دادن بازیکنان کلیدی خود برای فصل آینده است. بعد از پیوستن دانیال اسماعیلی فر و سروش رفیعی به پرسپولیس خبرهایی در خصوص توافق قطعی سرخ ها با گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم هم شنیده می شود و احتمالا این بازیکن هم به زودی سرخپوش خواهد شد.

اما ماجرای جدایی بازیکنان سپاهان به همین جا ختم نشده و این بار این استقلال است که سراغ چند ستاره این تیم رفته است. امروز باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که سجاد شهباز زاده را به عنوان اولین خرید خود به خدمت گرفته است تا مهاجم سپاهانی ها هم این تیم را ترک کند.

هدف بعدی آبی ها هم مدافع سپاهان اصفهان است. محمد نژاد مهدی که قرارداد دوساله اش با تیم اصفهانی به پایان رسیده است مذاکرات خود را به عنوان بازیکن آزاد با آبی ها آغاز کرده و گفته می شود به توافق اولیه با استقلال رسیده است.

 

دیگر بازیکن مد نظر استقلال از سپاهان محمدرضا حسنی است که البته این انتقال تا حدودی غیرممکن به نظر می رسد چرا که این بازیکن مانند نورافکن با تیم اصفهانی قرارداد دارد. به این ترتیب سپاهان هرگز اجازاه جدایی به او و نورافکن را نخواهد داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8abb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بی‌نتیجه ماندن مذاکرات استقلال با گزینه مدنظر پرسپولیس