تاریخ انتشار: 1401/03/26 18:17
کد خبر: 20583

انتخاب شهباززاده صددرصد اشتباه بود/ آقای آجورلو! چه مدیری هستید که بعد از مجیدی پلن B نداشتید؟/ سرمربی جدید استقلال سجاد را نخواهد دوبرابر ضرر می کنید

پیشکسوت استقلال گفت: انتخاب سجاد شهباززاده صد در صد اشتباه بود، به این خاطر که اگر سرمربی جدید بیاید و او را نخواهد هم باشگاه ضرر مالی کرده و هم تیم استقلال یک جای خالی اش را از دست می دهد.
انتخاب شهباززاده صددرصد اشتباه بود/ آقای آجورلو! چه مدیری هستید که بعد از مجیدی پلن B نداشتید؟/ سرمربی جدید استقلال سجاد را نخواهد دوبرابر ضرر می کنید

عباس سرخاب، بازیکن اسبق استقلال که در پست مهاجم برای این تیم بازی می کرد در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بلاتکلیفی استقلال و بحث انتخاب سرمربی و عقد قرارداد با سجاد شهباززاده اظهاراتی را مطرح کرد.

 

خبر دارید که گفته شده مربی سابق تیم ملی سوئیس(پتکوویچ) کاندیدای مربیگری استقلال شده است؟

واقعاً برای باشگاه استقلال باید تاسف خورد که در چنین وضعیت خوبی که توانسته با قدرت قهرمان لیگ شود هنوز در بحث انتخاب سرمربی با چالش و مشکل مواجه است.

فکر می‌کنید چرا این اتفاقات رخ داد؟

برای اینکه مدیران باشگاه پلن B یا دوم برای هرگونه احتمالی در زمینه قطع همکاری با سرمربی تیم را در نظر نگرفته بودند. اینجا سوالات زیادی به وجود می آید.

چه سوالاتی؟

اینکه وقتی آقای آجرلو در ابتدای فصل قرارداد فرهاد مجیدی را به مدت سه فصل تمدید کرد، یعنی اینکه ساختار باشگاهش را بر اساس همکاری با این مربی به مدت سه سال پایه ریزی کرده است. وقتی آجرلو چنین تصمیمی گرفت باید استراتژی اش را هم مشخص می‌کرد اما کاملاً مشخص شد که بعد از جدایی مجیدی هیچ استراتژی مشخصی نداشته است.

انتخاب شهباززاده صددرصد اشتباه بود/ آقای آجورلو! چه مدیری هستید که بعد از مجیدی پلن B نداشتید؟/ سرمربی جدید استقلال سجاد را نخواهد دوبرابر ضرر می کنید

منظورتان از استراتژی چیست؟

روابط بین مربی و باشگاه هر لحظه ممکن است به هر دلیلی از جمله مسائل انضباطی، مشکلات خانوادگی، مالی و یا عدم نتیجه گیری و چندین مشکل دیگر پیش بینی نشده در نقطه ای از فصل به جدایی و قطع همکاری برسد. بنابراین باشگاه باید همیشه و در هر حالتی یک گزینه دوم یا پلن B برای این قبیل مسایل داشته باشد. چیزی که ما اصلاً در استقلال ندیدیم! آقای آجرلو هرچه در بحث مدیریت فصل گذشته مشکلات را مرتفع کرد اما در این زمینه نشان داد که کمترین توجهی به موضوع جدایی مجیدی نداشته. ضمن اینکه آیا مجیدی با تصمیم شخصی رفت؟ آیا باشگاه به اجازه داد برود؟ آیا چنین بندی در قراردادش گنجانده شده بود یا نه؟ کسی که بارها با جدایی از استقلال این تیم را در بلاتکلیفی رها کرده و رفته قطعاً باید در رابطه با چنین مواردی پیش بینی تصمیم های ناگهانی اش را می کردند.

حالا فکر میکنید پتکوویچ که نامش برای استقلال مطرح شده میتواند به استقلال کمک کند؟

قبلا هم گفته بودم بهترین گزینه در این شرایط برای استقلال مربی خارجی است. البته یک مربی با رزومه باشد بهتر است، ولی همین که ایرانی نباشد می تواند با فشار کمتری کارش را ادامه دهد. چون هر کسی جای مجیدی بیاید خواه ناخواه از سوی هواداران تحت فشار قرار خواهد گرفت.

به نظر شما حضور شهباززاده در استقلال اتفاق خوبی است؟

این اتفاق زمانی خوب می شد که سرمربی جدید شهباززاده را انتخاب می‌کرد. ما نمیدانیم سرمربی بعدی شهباززاده را قبول دارد یا نه! اگر او بیاید و شهباززاده را نخواهد چه می‌شود؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke89v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش بازیکن استقلال به جدایی فرهاد مجیدی: شوکه شدیم