تاریخ انتشار: 1401/03/27 12:01
امید نورافکن نه، امیری دفاعی می‌شود؛
کد خبر: 20559

رونمایی پرسپولیس از دفاع چپ فصل بیست و دوم

رضا درویش اعلام کرد یحیی گل‌محمدی قصد دارد در فصل آینده از وحید امیری به عنوان مدافع چپ پرسپولیس استفاده کند.
رونمایی پرسپولیس از دفاع چپ فصل بیست و دوم

 پس از جدایی سعید آقایی از جمع سرخپوشان، با وجود جذب محمدمهدی احمدی، شایعاتی هم در خصوص انتقال امید نورافکن از سپاهان به پرسپولیس برای تقویت این پست مطرح بود.

رضا درویش در این باره گفت: اینطور نیست؛ گفته شد اگر بازیکنی مثل آقای نورافکن آزاد باشد، او را جذب می‌کنیم. مبلغ فسخ این بازیکن بالا است و به طبع تیمی که چنین بازیکنی دارد او را از دست نمی‌داد.

وی در واکنش به شایعاتی مبنی بر درخواست سپاهان برای معاوضه بازیکن گفت: خیر؛ تا به حال با ما مذاکره ای پیرامون این مسئله نشده است. بازیکنانی هستند که شاید مدنظر کادرفنی باشند اما مذاکره با بازیکنی قرارداد دارد، حرفه‌ای نیست. از این جهت مجبور هستیم در بازیکنان جوان جست‌وجو کنیم که با آتیه باشند و بتوانند نقاط ضعف‌مان را بپوشانند.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به اینکه آیا پرونده امید نورافکن برای این تیم بسته شده عنوان کرد: اصلا باز نبود. از روز اول گفتند ایشان قرارداد دارد و من معتقدم که حرفه‌ای نیست با بازیکنی که قرارداد دارد مذاکره شروع کنیم.

او در مورد تعامل با بازشگاه سپاهان برای جذب بازیکن گفت: این بازیکن ملی‌پوش است و یقینا اگر آنها هم الان یک بازیکن شاخص ما را بخواهند، مذاکره مفهومی ندارد.

درویش درباره ضعف پرسپولیس در پست دفاع چپ گفت: ما آقای امیری را هم داریم که به احتمال خیلی زیاد در هفته اول یا دوم لیگ می‌تواند به ترکیب تیم برگردد. ایشان خیلی مصمم هستند و برنامه های پزشکی‌شان را منظم انجام می‌دهند و دکتر این بازیکن هم هر روز پیگیر کار است تا او را برساند.

او افزود: اگر بنا است ما در همه پست ها بازیکن شاخص جذب کنیم، پس تکلیف این بازیکنانی که سال ها تیم را قهرمان کردند چه می‌شود؟ ضمن اینکه بازیکنان جوان پر آتیه ای هم داریم و یقینا در ذهن آقای گل‌محمدی هست که از توان جوان های آینده‌ساز حداکثر بهره را ببرد تا به آرایش مدنظرش برسد.

درویش تصریح کرد: طبق صحبتی که آقای گل‌محمدی با من داشتند، می‌گفتند امسال قصد دارند از آقای امیری در دفاع چپ استفاده کنند؛ ضمن اینکه آقای احمدی هم بازیکن با آتیه و مثمرثمری خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke8jv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرصت ویژه خط حمله پرسپولیس برای افزایش آمار گلزنی