تاریخ انتشار: 1401/03/28 21:04
کد خبر: 20490

نگرانی یحیی از روند تمدید قراردادها؛ 2 هافبک پرسپولیس می‌روند؟

مدیران باشگاه پرسپولیس در فرآیند تمدید قرارداد با بازیکنان فصل گذشته خود حالا با چالشی تازه مواجه شده‌اند.
نگرانی یحیی از روند تمدید قراردادها؛ 2 هافبک پرسپولیس می‌روند؟

نقل‌وانتقالات تابستانه پیش از آغاز بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی در جریان است که باشگاه پرسپولیس بیشتر فعالیت را نسبت به رقبای خود داشته است. مدیران این باشگاه تاکنون توانسته‌اند مطابق با لیست ارائه شده از سوی یحیی گل‌محمدی، 5 بازیکن جدید را برای تقویت نقاط ضعف خود به خدمت بگیرند.

سرمربی پرسپولیس لیست نفرات مدنظر خود برای تمدید قرارداد را هم به مدیران باشگاه ارائه کرده که از میان آن‌ها، قرارداد مهدی ترابی و میلاد سرلک دو بازیکن ملی‌پوش این تیم با سرخ‌پوشان تمدید شده و احتمالاً جلال حسینی قراردادش با پرسپولیس تمدید نمی‌شود و او به عنوان مربی از فصل آینده در کنار پرسپولیس خواهد بود. احسان پهلوان و سیامک نعمتی دو بازیکن دیگری هستند که قراردادشان در پایان لیگ بیست‌ویکم با سرخ‌پوشان به پایان رسیده و مذاکرات برای تمدید قرارداد آن‌ها با توجه به درخواست یحیی گل‌محمدی، از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس در جریان است.

یک امضا تا شش ساله شدن همکاری نعمتی با پرسپولیس

سیامک نعمتی که در 5 فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران همراه سرخ‌پوشان بوده و توانسته 4 قهرمانی در لیگ برتر را با پرسپولیس تجربه کند، یکی از مهره‌های مورد علاقه یحیی گل‌محمدی است. نعمتی که قابلیت بازی در چند پست مختلف از جمله دفاع راست، هافبک راست و هافبک پشت مهاجم را دارد، نمایش‌های خوبی را در ترکیب پرسپولیس به اجرا گذاشته است.

ستاره 28 ساله پرسپولیس که از پیکان با نظر برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس پیوست، در فصل اخیر به دلیل مصدومیت یکی از غایبان مهم پرسپولیس بود و در نیم‌فصل دوم فرصت بازی کوتاهی را به‌دست آورد. در مجموع فصل گذشته، نعمتی تنها 10 بار در ترکیب اولیه سرخ‌پوشان قرار گرفت و در 5 بازی به عنوان یار جانشین به ترکیب پرسپولیس اضافه شد تا نیمی از دیدارهای لیگ بیست‌ویکم را از دست داده باشد. نعمتی مذاکرات مثبتی را با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده و در صورت آنکه اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، احتمالا او سومین بازیکنی خواهد بود که قراردادش را با پرسپولیس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی تمدید خواهد کرد.

پیشنهاد وسوسه‌انگیز پهلوان را از پرسپولیس دور کرد؟

احسان پهلوان که سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را در تیم ذوب‌آهن دارد، در 2 فصل اخیر توانسته جایگاه ثابتی را برای خود در ترکیب پرسپولیس به‌دست آورد و به همکاری موفق خود با گل‌محمدی ادامه داد. پهلوان که در میانه میدان ماموریت مهم بازی‌سازی را برای پرسپولیس برعهده دارد، تاکنون توانسته برای سرخ‌پوشان 7بار در لیگ برتر گل‌سازی کند.

پهلوان که قرارداد دو ساله‌اش با پرسپولیس در پایان لیگ بیست‌ویکم خاتمه یافت، حالا در چالش تمدید قرارداد با سرخ‌پوشان قرار گرفته است. او مذاکرات اولیه‌ای را برای تمدید قرارداد انجام داده اما از سوی یکی از باشگاه‌های صنعتی پیشنهاد مالی خوبی را برای امضای قرارداد جدید دریافت کرده است تا ادامه همکاری او با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام باشد. هافبک 28 ساله پرسپولیس برای انجام امورات شخصی و دیدار با خانواده، طی روزهای گذشته به مشهد سفر کرده و به نظر می‌رسد در هفته پیش‌رو، پهلوان تصمیم نهایی خود را درباره ادامه همکاری با پرسپولیس و تمدید قرارداد و یا پذیرش پیشنهاد یکی از تیم‌های صنعتی و جدا شدن از جمع سرخ‌پوشان خواهد گرفت.

باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانه سروش رفیعی را برای تقویت پست هافبک بازی‌ساز به خدمت گرفته تا احسان پهلوان برای حضور در ترکیب اصلی سرخ‌پوشان کار دشواری را هم در مقابل داشته باشد. باید دید انتخاب نهایی هافبک سرخ‌پوشان چگونه خواهد بود و او برای رقابت با رفیعی در پرسپولیس می‌ماند یا با سرمربی مورد علاقه خود قطع همکاری خواهد داشت و در لیگ بیست‌ودوم با پیراهن تیم دیگری در لیگ برتر فوتبال ایران حضور پیدا می‌کند. احتمال جدایی پهلوان از جمع سرخپوشان بیشتر از ماندن آن است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2raj5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



اعلام اسامی داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر