تاریخ انتشار: 1401/03/30 23:52
آشوبی: هجمه‌ها علیه اسکوچیچ خیلی غیر منصفانه است
کد خبر: 20396

تا اینجای کار استقلال فقط زمان از دست داده است/ نقل‌و‌انتقالات نوید روزهای خوبی برای پرسپولیس می‌دهد

بازیکن پیشین فوتبال ایران هجمه‌ها علیه دراگان اسکوچیچ را غیر منصفانه خواند و از عملکرد سرمربی تیم ملی دفاع کرد.
 تا اینجای کار استقلال فقط زمان از دست داده است/ نقل‌و‌انتقالات نوید روزهای خوبی برای پرسپولیس می‌دهد

فرزاد آشوبی  درباره شرایط تیم ملی فوتبال پس از اردوی آماده‌سازی در قطر و انتقاداتی که نسبت به عملکرد دراگان اسکوچیچ مطرح می‌شود، اظهار داشت: باید ببینیم چه امکاناتی در اختیار اسکوچیچ قرار دادیم و مطابق آن انتظارات‌مان را تنظیم کنیم. برنامه‌ریزی ما دچار مشکل است و فرم مورد انتظار در بازی‌های دوستانه و اردوهای تدارکاتی اجرا نمی‌شود؛ در این شرایط خیلی غیر منصفانه است که از اسکوچیچ توقع داشته باشیم و براساس نتایج، او را قضاوت کنیم.

وی ادامه داد: اگر همه چیز در شرایط نرمال باشد آن زمان می‌شود از اسکوچیچ انتظار بیشتری داشت ولی در این شرایط هجمه‌هایی که علیه کادرفنی تیم ملی مطرح می‌شود خیلی خیلی غیر منصفانه است.

بازیکن پیشین فوتبال ایران در واکنش به این پرسش که «آیا به نظرش صحبت از تغییر کادرفنی تیم ملی در آستانه جام جهانی منطقی است؟» گفت: اصلاً منطقی نیست. اسکوچیچ موفق شده نتایج خوبی بگیرد. قطعاً کیفیت عمومی تیم با در اختیار داشتن بازیکنان و برنامه‌ریزی خوب می‌تواند بهتر هم باشد. کار اسکوچیچ را می‌پسندم و به نظرم تغییر سبکی که اتفاق افتاده برای تیم ملی مطلوب است. هیچ دلیلی برای تغییر در کادر تیم ملی نمی‌بینم.

آشوبی در خصوص کمبود بازی‌های دوستانه و نقش فدراسیون فوتبال در این موضوع تصریح کرد: باید اعضای فدراسیون در این مورد صحبت کنند. فکر نمی‌کنم برنامه‌ریزی ارتباطی به اسکوچیچ داشته باشد. سرمربی تیم ملی می‌تواند برنامه و زمان‌بندی خودش را ارائه دهد و سایر کارها و هماهنگ شدن این موضوع مربوط به ارکان اجرایی فدراسیون است و آنها باید این موضوع را مدیریت کنند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در نقل‌و‌انتقالات و جذب بیرانوند، رفیعی، پورعلی‌گنجی، ولسیانی و اسماعیلی‌فر تأکید کرد: بازیکنان خوبی جذب شده و این اتفاق نویدبخش روزهای خوبی برای پرسپولیس است. بخش بزرگی از موفقیت‌های یک تیم اتفاقات پیش فصل، جذب بازیکنان با کیفیت و برنامه‌ریزی تمرینات است که دورنمایی خوبی به ما نشان می‌دهد؛ اما جدایی مربیان از کادر گل‌محمدی اتفاق خوبی نیست.

«انتقادات زیادی از دستیاران گل‌محمدی در فصل گذشته مطرح شد و ظاهراً دلیل جدایی آنها نیز همین موضوع است». وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: این تصمیم منطقی نیست. باید ببینیم گل‌محمدی برای کارش تمایل به چه روشی دارد و با چه نفراتی می‌تواند این مسیر سخت را طی کند. اگر تصمیم او بوده که کادرش تغییر کند، این اتفاق قابل دفاع است ولی اگر دلیل دیگری داشته باشد پذیرفتنی نیست.

آشوبی در خصوص بلاتکلیفی باشگاه استقلال و عدم انتخاب سرمربی جدید این تیم یادآور شد: این هم از آن دست اتفاقاتی است که نمی‌تواند توجیه داشته باشد. بیش از دو هفته است که لیگ به پایان رسیده و مجیدی جدا شده و استقلال زمان را از دست داده است. یکی از فاکتورهای مهم موفقیت، همین پیش فصل است که باید با موفقیت طی شود. تا اینجای کار استقلال فقط زمان از دست داده و این می‌تواند در روند حرکتی تیم در طول فصل تأثیر بگذارد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aw8m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم قرارداد نامتعارف گل محمدی در پرسپولیس

آشوبی: کار برای پرسپولیس تمام شده نیست
قهرمانی در جام حذفی می‌تواند روی لیگ تاثیر بگذارد

کره صفر طلایی اسکوچیچ را پاک کرد
پایان شکست ناپذیری تیم ملی با دراگان؛