تاریخ انتشار: 1401/03/31 10:33
کد خبر: 20383

بازگشت استقلال به تنظیمات کارخانه!/ شعار معروف در انتظار آجورلو و دوستان؟!

آجورلو و دوستانش در هیئت مدیره اگر می خواهند زودتر از آنچه فکرش را می کنند با شعار .... استقلال را رها کن مواجه نشوند باید زودتر حواشی انتخاب سرمربی جدید را جمع کنند.
بازگشت استقلال به تنظیمات کارخانه!/ شعار معروف در انتظار آجورلو و دوستان؟!

تیم فوتبال استقلال در لیگ بیست و یکم موفق شد طلسم ۹ ساله قهرمان نشدن در لیگ برتر را بشکند و بدون باخت بر بام فوتبال ایران بایستد. این قهرمانی آبی پوشان بدون شک به خاطر ثبات تیم و کادرفنی و از همه مهمتر مدیریت کم حاشیه سردار آجورلو بود و پس از سال ها که استقلال از مدیریت ضعیف و تغییرات پیاپی مربی و بازیکن در ابتدای فصل رنج می برد، این آرامش و ثبات به اردوگاه آبی رسیده بود و نتیجه آن هم قهرمانی و زدن چند رکورد بود.

اما با رفتن ناگهانی و شوک آور فرهاد مجیدی آن هم ۲۴ ساعت پس از پایان فصل، این تیم باز هم مرکز حواشی و شایعات قرار گرفته و هر روز در رسانه ها نام یک مربی برای هدایت استقلال ردیف می شود. از آن سو رقبای اصلی استقلال خصوصا پرسپولیس در حال یارگیری و تقویت تیم خود برای لیگ بیست و دوم است و با جذب بازیکنان مدنظرش خود را آماده آغاز تمرینات می کند و هواداران استقلال با مشاهده این اوضاع تیم محبوبشان به شدت نسبت به وضع موجود ناراضی هستند.

اگر اخبار را پیگیری کرده باشید متوجه تناقض و وعده های عمل نشده برخی مدیران استقلال درخصوص اعلام نام سرمربی شده اید؛ چند روز اول پس از قطعی شدن رفتن مجیدی شایعات حول به کارگیری جواد نکونام می چرخید و این مربی جوان در رسانه ها تا یکقدمی نیمکت استقلال هم آمد اما با رد درخواست استقلال این انتقال منتفی شد. مذاکره رضا عنایتی با آجورلو هم گمانه زنی ها برای جذب این مربی جوان را تقویت کرد اما در حد همان حرف ماند و با واکنش تند هواداران در فضای مجازی از طرف مدیران و برخی اعضای هیئت رئیسه باشگاه اعلام شد سرمربی بعدی استقلال قطعا یک خارجی خواهد بود.

حالا هم چند روزی است اسامی مختلفی از جمله پتکوویچ و ژوزه مورایس و ریکاردو ساپینتو و صبری لموشی و استراماچونی و گابریل پین و .... در روزنامه ها و سایت ها و کانال های خبری مطرح شده و هنوز روز موعود مدیران استقلال برای اعلام نام سرمربی نرسیده است. باید منتظر ماند و دید سرانجام نام کدام مربی از قوطی انتخاب آجورلو بیرون خواهد آمد تا تکلیف نیمکت قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ke8yx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی آبی‌ها تا ساعاتی دیگر اعلام می‌شود