تاریخ انتشار: 1401/03/31 21:17
کد خبر: 20355

پرسپولیس پرکارترین تیم لیگ در نقل‌وانتقالات/ گل‌محمدی بازهم بازیکن میخواهد

یحیی گل‌محمدی از نقل‌وانتقالات پرسپولیس راضی است اما گفته هنوز نیمی از بازیکنان مورد نظر او جذب نشده‌اند.
پرسپولیس پرکارترین تیم لیگ در نقل‌وانتقالات/ گل‌محمدی بازهم بازیکن میخواهد

پرسپولیس پرکارترین و موفق‌ترین تیم لیگ، در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌ودوم بوده است. آن‌ها نقل‌وانتقالات را با خرید علیرضا بیرانوند آغاز کردند و سپس با مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی و گیورگی گولسیانی قرارداد بستند. مهدی ترابی و میلاد سرلک، دو بازیکن کلیدی سرخپوشان هم با تمدید قرارداد در این تیم ماندگار شدند. همین عملکرد، پرسپولیسی‌ها را نسبت به فصل آینده امیدوار کرده اما گل‌محمدی، اعتقاد دارد هنوز نیمی از بازیکنان مورد نظرش، خریداری نشده‌اند.

جانشین احمد

پرسپولیس فصل پیش، احمد نوراللهی را از دست داد و به جای او، رضا اسدی را خریداری کرد. بازیکنی که گفته می‌شد، بالاترین مبلغ قرارداد را بین بازیکنان این تیم دارد. اسدی نتوانست جای نوراللهی را پر کند و بعد از یک فصل پر فراز‌ونشیب، از جمع سرخپوشان جدا شد. حالا در تیم پرسپولیس، فقط 2 هافبک دفاعی حضور دارند و با توجه به مصدومیت‌های پرتعداد کمال کامیابی‌نیا، این موضوع می‌تواند برای آن‌ها دردسرساز شود. محمد خدابنده‌لو، جدی‌ترین گزینه یحیی برای این پست بود که ترجیح داد به گل‌گهر برود. بازگرداندن احمد نوراللهی هم فعلا غیرممکن به نظر می‌رسد. پرسپولیسی‌ها باید یک هافبک دفاعی، با توانایی بازی‌سازی جذب کنند تا به صورت چرخشی، در کنار سرلک و کامیابی‌نیا زوج گل‌محمدی در میانه زمین را تشکیل دهند.

درد مزمن

یکی از مشکلات پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم به خط حمله این تیم مربوط می‌شد. پرسپولیسی‌ها این فصل، قصد خرید 2 مهاجم را دارند. قرار بود سجاد شهباززاده و کاسیانو، با پرسپولیس قرارداد ببندند و پرونده خط حمله این تیم هم بسته شود. شهباززاده با تغییر مسیری ناگهانی، به استقلال برگشت. کاسیانو هم فعلا از پرسپولیس دور است و مبلغ بالای رضایتنامه او، باعث شده روند انتقالش متوقف شود. گل‌محمدی، تایید کرده پرسپولیس دو مهاجم جذب خواهد کرد. آن‌ها باید سراغ گزینه‌ای تازه به جای شهباززاده بروند و در صورت ناکامی در جذب کاسیانو، یک مهاجم خارجی دیگر به خدمت بگیرند.

مدافع یا وینگر؟

پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات، سراغ مدافعان سپاهان رفت. دانیال اسماعیلی‌فر و گیورگی گولسیانی، خریداری شدند اما امید نورافکن، بخاطر قرارداد با سپاهان نتوانست به پرسپولیس برود. پرسپولیس برای فصل آینده، نیاز به یک مدافع چپ جدید دارد. گل‌محمدی علاقه‌ای به سعید آقایی نداشت و او هم، از این تیم جدا شد و به فولاد رفت. میلاد زکی‌پور، دیگر گزینه پرسپولیس بود که به نظر می‌رسد به‌خاطر فشار هواداران، پرونده انتقالش به جمع سرخپوشان بسته شده است. کمبود مدافع چپ آماده، ممکن است باعث انتقال وحید امیری به این پست شود. در صورتی که گل‌محمدی چنین تصمیمی بگیرد، آن‌ها باید یک وینگر به جای او خریداری کنند. سعید صادقی و کوین یامگا، نزدیک‌ترین نام‌ها به پرسپولیس هستند. صادقی هنوز، پیشنهاد مالی پرسپولیس را نپذیرفته و مذاکرات با یامگا هم، مشروط به فسخ قرارداد او با استقلال شده است. یامگا در قراردادش با استقلال، اجازه جدایی یک طرفه در سال دوم را دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxdzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هجومی‌ترین بازیکنان لیگ در اختیار گل‌محمدی؛ جذاب و خطرناک