تاریخ انتشار: 1401/04/03 12:13
کد خبر: 20254

نکونام روی کاپیتان استقلال دست گذاشت!

سرمربی فولاد اعلام کرد ۶ بازیکن در نقل و انتقالات جذب می‌کنند.
نکونام روی کاپیتان استقلال دست گذاشت!

باشگاه فولاد خوزستان در دو روز گذشته از جذب مجید علیاری و سعید آقایی خبر داد و گفته می‌شود بازیکنان دیگری از پرسپولیس و استقلال در راه این تیم هستند که جواد نکونام، سرمربی فولاد در این باره بیشتر توضیح داد.

نکونام در گفت‌وگو با برنامه ورزشگاه شبکه پنج در خصوص مذاکره با بازیکنانی مثل وریا غفوری و احسان پهلوان برای حضور در فولاد خوزستان عنوان کرد: از روز اول که در باشگاه فولاد حضور پیدا کردم، سعی داشتم بنابر خواسته باشگاه، بازیکنان را جذب کنم. ما تقریبا دو سال و به غیر از پنجره زمستانی فصل قبل، نتوانستیم بازیکن جدید بگیریم و در تابستان پارسال هم در دو روز آخر توانستیم سه خرید داشته باشیم.

او ادامه داد:در نیم‌فصل توانستیم آرش رضاوند، مهدی شیری، شهاب گردان، محمدرضا خلعتبری و ... را توانستیم جذب کنیم که شاید در باشگاه‌های خودشان مورد بی‌مهری قرار گرفته بودند ولی ما با جذب آنها نشان دادیم لیاقت و توانایی آنها بالاست و این مورد را در تیم ما ثابت کردند.

سرمربی فولاد یادآور شد: امسال هم برنامه ما طبق خواسته باشگاه است؛ وقتی استقلال، پرسپولیس، سپاهان، گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان با برنامه کار می‌کنند و می‌خواهند با هزینه کردن تیم خوبی ببندند، ما هم سعی داریم در این جمع باشیم و بتوانیم شرایط مطلوبی تجربه کنیم.

نکونام اضافه کرد: فولاد خوزستان دو فصل در لیگ قهرمانان آسیا بوده و قطعا استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ... که هر سال در آسیا برای قهرمانی یا نایب‌قهرمانی می‌جنگندند، برنامه‌ریزی بلند مدت داشته‌اند و ما هم باید این مورد را تداوم ببخشیم تا هر سال این اتفاق برای باشگاه فولاد بیفتد. تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

جواد نکونام

او درباره ادامه روند نقل و انتقالاتی باشگاه فولاد ابراز کرد: دو بازیکن جذب کردیم و با دو بازیکن دیگر در حال صحبت هستیم. وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران است و علاقه داریم در خدمت او باشیم که خود من هم با وریا صحبت کردم. اگر شرایط او در استقلال خوب باشد و بتواند در آنجا بماند، دوست دارم در استقلال به کارش ادامه بدهد چون این تیم را دوست دارد، اما امیدوارم امسال بتوانیم در فولاد تیم خوبی داشته باشیم و به موفقیت‌های مدنظرمان برسیم.

سرمربی فولاد در خصوص اینکه در صورت جذب وریا غفوری، مهدی شیری را نیز حفظ می‌کند یا خیر، گفت: بله، ما قطعا ۱۱ بازیکنی که می‌توانیم در نقل و انتقالات جذب کنیم را نخواهیم کرد چون تیم خوبی داریم. ما نیاز به ۶-۵ بازیکن خواهیم داشت که در حال صحبت با آنها هستیم.

نکونام در شرایطی این صحبت‌ها را انجام داده که وریا غفوری در آخرین مصاحبه‌اش اعلام کرده بود هیچ مذاکره‌ای از سوی باشگاه استقلال برای تمدید قراردادش انجام نشده و تمدید قراردادش صورت نگرفته است که با این شرایط باید منتظر تصمیم‌گیری کاپیتان استقلال برای رفتن به فولاد یا ادامه همکاری با آبی‌ها(در صورت علاقه ساپتینو) باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4byabd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت استقلال به تنظیمات کارخانه!/ شعار معروف در انتظار آجورلو و دوستان؟!