تاریخ انتشار: 1401/04/03 17:31
کد خبر: 20242

بررسی مهم‌ترین شایعه‌های نقل‌وانتقالات؛ روزشماری برای بازگشت 3 لژیونر!

تیم‌های لیگ برتری با ستاره‌های زیادی مذاکره داشتند که در بین آن‌ها نام چند لژیونر هم به چشم می‌خورد.
بررسی مهم‌ترین شایعه‌های نقل‌وانتقالات؛ روزشماری برای بازگشت 3 لژیونر!

همچنان خبرسازترین مهره نقل‌وانتقالات، سعید صادقی است. بازیکنی که فصل قبل رکورد بیشترین پاس‌گل در یک فصل از لیگ برتر را شکست و برای لیگ جدید، مشتری‌های زیادی پیدا کرده است. از استقلال و پرسپولیس تا سپاهان و فولاد به عنوان گزینه‌های سعید صادقی نام برده شده است. پرسپولیس پس از خرید 3 ستاره سپاهان، همچنان در بازار نقل‌وانتقالات سبد را زمین نگذاشته و طبق اعلام گل‌محمدی، در حال رایزنی با چند بازیکن دیگر هم هستند.

سپاهان هم برای پر کردن جای خالی ستاره‌های از دست رفته‌اش، به مهره‌های سایر تیم‌ها هجوم برده است. شنیده شده که مدیران این باشگاه مذاکراتی با میلاد زکی‌پور داشتند. بازیکن هم‌پست امید نورافکن که شاید دلیل آن، حضور نورافکن در قلب دفاع این تیم باشد. دراگان اسکوچیچ در بازی‌های اخیر تیم ملی، 2 مرتبه از نورافکن در قلب دفاع بازی گرفت و محرم نویدکیا هم 4 مرتبه نورافکن را به قلب دفاع تیمش فرستاده بود. پستی که شاید خود امید نورافکن هم بی‌میل به حضور در آن نباشد تا شانس حضورش در جام‌جهانی را افزایش دهد. علاوه بر مذاکره با زکی‌پور، سپاهان در حال ترمیم کمربند میانی تیمش هم هست. از محسن آذرباد، بازیکن فصل قبل مس رفسنجان و محمود قائدرحمتی، بازیکن آلومینیوم به عنوان دیگر گزینه‌های این تیم نام می‌برند. علی کریمی هم هدف مشترک استقلال و سپاهان است که کریمی هنوز پاسخ قطعی به هیچ کدام از تیم‌ها نداده است.

استقلال برای بازگرداندن محمد نادری هم چندان بی‌میل نبوده، اما با جدایی فرهاد مجیدی، احتمال بازگشت نادری کم‌رنگ شده است. با جدایی حامد لک و علی شجاعی از پرسپولیس، این دو بازیکن هم مذاکرات‌ با سایر تیم‌ها را آغاز کرده‌اند. شنیده شده هر دو بازیکن از مس رفسنجان پیشنهاد دارند و علی شجاعی برای بازگشت به تیم سابقش یعنی نساجی هم وسوسه شده است. خصوصا که حمید مطهری روی نیمکت این تیم می‌نشیند و از توانایی‌های فنی او آگاه است. 

دیگر تیمی که هنوز خبر رسمی در نقل‌وانتقالات منتشر نکرده ولی شنیده شده مذاکرات خوبی با چند بازیکن داشت، فولادِ نکونام است. شایعه شده که نکونام با دو بازیکن فصل گذشته پرسپولیس یعنی سعید آقایی و احسان پهلوان توافق کرده است. او برای خط حمله با علی قربانی، مهاجم سابق استقلال مذاکراتی را داشته است. همچنین دو تیر بزرگ فولاد، جذب پیام نیازمند و اشکان دژاگه است که شانس زیادی برای جذب این دو لژیونر ندارد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rajew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۱۱ نکته که باید قبل از بازی سپاهان- استقلال بدانید؛ ردای قهرمانی بر قامت آبی‌پوشان