تاریخ انتشار: 1401/04/04 00:47
ساپینتو درباره غلامپور و نوشادی نظر می دهد
کد خبر: 20228

دو دستیار خارجی در کادرفنی استقلال

عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرد که دو دستیار خارجی در کنار ساپینتو در کادرفنی این تیم حضور خواهند داشت.
دو دستیار خارجی در کادرفنی استقلال

 پس از معرفی ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید استقلال، مدیران باشگاه به دنبال انتخاب دستیار ایرانی با حضور در کادرفنی بودند. از سوی دیگر یکی از سوالات مهم درباره فعالیت مربیان جدید آبی ها، نام دستیاران خارجی بود که قرار است در کنار این مربی پرتغالی فعالیت کنند.

 

حالا پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره استقلال در گفتگویی اعلام کرد دو دستیار خارجی در کادرفنی ساپینتو حضور خواهند داشت ضمن اینکه باشگاه در تلاش است تا حداقل یک و حداکثر دو دستیار ایرانی را به کادرفنی اضافه کند.

مظلومی در این خصوص گفت: آقای ساپینتو دو دستیار خارجی با خودشان می آورند. بقیه امور دیگر در دست باشگاه است. آقایان غلامپور و نوشادی برای تیم زحمت کشیده اند. آنها هستند مگر اینکه سرمربی بخواهد مربی بدنساز جدید بیاورد. باید ببینیم ایشان چه کسی را با خودش می آورد. او یک دستیار اول می آورد حالا شاید بخواهد مربی بدنساز نیز بیاورد.

وی درباره اینکه صحبت از حضور چند بازیکن سابق استقلال در کادرفنی شده است، گفت: بله این مورد تأیید است و از بازیکنان سابق استقلال را کنار ایشان می گذاریم. ما به سرمربی لیست می دهیم که در نهایت خودشان انتخاب کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: حداقل یک دستیار ایرانی در کادرفنی ایشان حضور خواهند داشت ولی ما به دنبال این هستیم که دو دستیار ایرانی در کنار ساپینتو حضور داشته باشند. مربی گلرها و مربی بدنساز نیز شاید ایرانی باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399mkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امید حامدی‌فر در آستانه انتقال به استقلال