تاریخ انتشار: 1401/04/05 12:03
برای پر کردن جای مدافع گرجستانی؛
کد خبر: 20168

سپاهان در آستانه توافق با آرمین سهرابیان

اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد یکی از بازیکنانی که در لیگ بیست و دوم با پیراهن سپاهان به میدان می‌رود، آرمین سهرابیان خواهد بود.
سپاهان در آستانه توافق با آرمین سهرابیان

برخلاف سپاهان که به تازگی سرمربی خود را انتخاب کرده، کار تیم‌سازی برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و دوم و کسب قهرمانی در این مسابقات خیلی زود شروع شد و آنها سه بازیکن تعیین‌کننده سپاهان را برای تقویت شکل تیمی خود به خدمت گرفتند که یکی از این بازیکنان گئورگی گولسیانی بود؛ مدافع با تجربه گرجستانی که سومین سال حضور خود در سپاهان را تجربه کرد و حالا به پرسپولیس پیوسته تا چالش جدیدی را در ایران تجربه کند.

برای پر کردن جای این بازیکن علی‌رغم اینکه هنوز حضور مورایس نهایی نشده بود، مسئولان باشگاه سپاهان مذاکراتی جدی را با آرمین سهرابیان آغاز کرده‌اند؛ مدافعی که پس از جدایی از جمع طلایی‌پوشان اصفهانی عملکرد قابل توجهی را طی چند سال اخیر در استقلال، سایپا و گل‌گهر از خود به جا گذشته و حالا برخلاف آن روزها که جوانی با انگیزه بالا برای دیده شدن بود، مدافعی به شمار می‌رود که با تجربیات فراوان به جایی بازخواهد گشت که از همان جا به فوتبال ایران معرفی شده است.

طبق اخبار موثق سهرابیان و مسئولان باشگاه سپاهان برای شروع دوباره همکاری به توافق رسیده‌اند و فقط یکی دو مورد دیگر اگر حل شود، مدافع فصل گذشته گل‌گهر سیرجان مانند زکی‌پور سر از اصفهان و سپاهان در می‌آورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3won6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال مقابل سپاهان تنها یک غایب دارد