تاریخ انتشار: 1401/04/05 15:13
کد خبر: 20158

تریدهای تابستانی تراکتور در تهران

باشگاه تراکتور مارکت تابستانی را در پایتخت پیگیری می کند.
تریدهای تابستانی تراکتور در تهران

 بعد از توافق نهایی با قربان بردیف، باشگاه تراکتور بخش دیگری از کار خود در مارکت تابستانی را شروع کرده است. تیم فوتبال این باشگاه در فصلی که پشت سر گذاشتیم، نقاط ضعف بسیاری داشت که نشات گرفته از جدایی پرتعداد بازیکنان در پایان لیگ بیستم و شروع فصل جدید با پنجره بسته نقل و انتقالاتی بود. سرخ پوشان این بار اما وعده حضور قدرتمندانه در مارکت تابستانی را داده اند.

آنها با تشکیل کمیته نقل و انتقالات، مذاکرات خود با بازیکنان مورد نظر را انجام می دهند. این کمیته در تهران مستقر است و مثل جلسه اخیر هیئت مدیره، اقدامات نقل و انتقالاتی باشگاه نیز در پایتخت در حال پیگیری است.

میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور که طی چند هفته اخیر تمایلی به صحبت با رسانه ها نداشته نیز در حال حاضر در تهران حضور یافته است. او با حضور در این شهر، کنار کمیته نقل و انتقالات، اقداماتی که در حیطه اختیاراتش است را پیش می برد.

به این ترتیب کلیه اقدامات نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور برای فصل جدید در تهران صورت می گیرد و تقریبا تمامی مذاکرات باشگاه در این مقطع در پایتخت انجام پذیرفته است. قربان بردیف هم بعد از توافقات اولیه، برای مذاکرات نهایی به تهران سفر کرده و در این شهر با مدیران تراکتور دیدار و کار را تا عقد قراداد نهایی پیش برده بود.

تراکتور لیگ بیست و یکم را با رتبه سیزدهم به پایان رساند اما مالک این باشگاه دو شب پیش وعده حضور قدرتمندانه در فصل جدید را داده و اعلام کرد تیمی در حد قهرمانی بسته خواهد شد. باید دید برای تحقق این وعده بسیار سنگین، کمیته باشگاه مذاکرات خود را با چه گزینه هایی نهایی خواهد کرد؛ به نظر می رسد پیش از شروع فصل با مشاهده نتیجه کار در همان مقطع، بتوان شرایط تیم برای فصل جدید را پیش بینی کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5lao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ورود تراکتور به نقل و انتقالات با مدافع قدیمی
خانزاده دوباره در پیراهن سرخ‌پوشان آذربایجان؛