تاریخ انتشار: 1401/04/08 21:04
کد خبر: 20003

نسخه پرتغالی «من نمی‌بازم» در استقلال اکران می‌شود؟

سرمربی نام‌آشنای پرتغالی بعد از پذیرش سکان هدایت آبی‌پوشان پایتخت حالا روزهای پرماجرایی را در پیش‌روی خود می‌بیند.
نسخه پرتغالی «من نمی‌بازم» در استقلال اکران می‌شود؟

فرهاد مجیدی در شرایطی استقلال را به قهرمانی در لیگ بیست‌ویکم رساند که آمار و ارقام ویژه‌ای را آبی‌پوشان از خود به جای گذاشتند و بهترین رکورد ممکن ثبت قهرمانی بدون شکست، دستاوردی تاریخی برای شاگردان مجیدی بود. ساپینتو حالا بعد از 30 هفته شکست‌ناپذیری استقلال در لیگ برتر، هدایت این تیم را پذیرفته و مطمئنا کار بسیار دشواری برای حفظ رکورد فصل گذشته فرهاد مجیدی دارد. سرمربی پرتغالی برای تکرار رکورد فرهاد مجیدی کار فوق‌العاده سختی را دارد و همین مساله باعث شده تا عملکرد او زیر ذره‌بین هواداران استقلال باشد چرا که آن‌ها بعد از یک فصل شکست‌ناپذیری امیدوارند با سرمربی جدید هم این روند ادامه پیدا کرده و به سوی دومین قهرمانی پیاپی در لیگ فوتبال ایران حرکت کنند.

سرمربی پرتغالی و 49 ساله استقلال با این اوصاف، ماموریت جذاب و البته سختی را در فوتبال ایران دارد. هر چند که هنوز برای قضاوت موفقیت یا عدم موفقیت ریکاردو ساپینتو در استقلال زود است و نمی‌توان از پیش عملکرد این سرمربی پرتغالی را در جمع آبی‌پوشان قضاوت کرد. او سکاندار قهرمان فصل گذشته لیگ فوتبال ایران شده و حالا با امیدواری به تکرار قهرمانی و کسب 4 جام در استقلال، کارش را از هفته آینده رسماً آغاز خواهد کرد.

سرمربیان پرتغالی در فوتبال ایران سرنوشت‌های مختلفی داشته‌اند؛ از کارلوس کی‌روش و تونی اولیویرا تا ژوزه آلبرتو، پائولو سرجیو و مانوئل ژوزه. هواداران فوتبال در ایران به ویژه استقلالی‌ها چشم‌انتظار شروع فصل جدید هستند و امیدوارند نام ریکاردو ساپینتو در جمع سرمربیان پرتغالی شاغل در فوتبال ایران در کنار نام سرمربیان موفقی چون کی‌روش و اولیویرا قرار گیرد و این سرمربی 49 ساله بتواند عملکرد خوبی را از خود در استقلال به جای بگذارد. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48879m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آذری خواهان جدایی از استقلال شد