تاریخ انتشار: 1401/04/09 19:07
کد خبر: 19969

ستاره جذاب فاش کرد: اولویت اول و آخرم استقلال است

هافبک استقلال گفت: من هر سال در پیش‌فصل خوب کار می‌کنم و در دو فصل گذشته هم در زمان محمود فکری هم در زمان فرهاد مجیدی عالی کار کردم.
ستاره جذاب فاش کرد: اولویت اول و آخرم استقلال است

فردین رابط درباره آخرین وضعیتش بعد از اتمام کارش با شهرخودرو اظهار داشت: «من دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارم و دیگر نمی‌توانم قرضی به تیم دیگری منتقل شوم، چون دوبار به‌صورت قرضی رفتم و اگر این‌بار استقلالی‌ها من را نخواهند باید رضایتنامه‌ام را صادر کنند، هرچند اصلا به جدایی فکر نمی‌کنم و اولویت اول و آخرم این است که برای فصل جدید در استقلال بازی کنم. ضمن اینکه سهمیه امیدها محسوب می‌شوم و بازیکن بزرگسال هم محسوب نمی‌شوم که بخواهم سهمیه را پر کنم. در این روزها تمرینات خوبی را به‌صورت انفرادی هر روز در دو نوبت پشت‌سر می‌گذارم و با آغاز تمرینات، به تمرین می‌روم و امیدوارم بتوانم نظر ساپینتو را جلب کنم.»

وی درباره تجربه‌اش از حضور در شهرخودرو گفت: «درباره حضور در این تیم صحبت زیاد است که به‌موقع در این خصوص صحبت خواهم کرد. در هر صورت نیم‌فصل در تیم مشهدی برای این تیم در بیشتر دیدارها به میدان رفتم و توانستم خود را نشان بدهم. حضور در این تیم تجربه خوبی برایم شد و فقط حیف که درنهایت این تیم سهمیه لیگ برتری را از دست داد و به رقابت‌های دسته اول سقوط کرد.»

هافبک استقلال یادآور شد: «بعد از دو فصل حضور در تیم‌های دیگر فکر می‌کنم دیگر وقت آن رسیده باشد خودم را اثبات کنم. امسال با قدرت برمی‌گردم. نظر اول و آخرم این است که در این تیم بمانم و به کارم با قهرمان ایران ادامه بدهم. دیگر هم نمی‌توانم قرضی به جایی بروم. در هر صورت دو سال به حرف مربیان گوش کردم و قرضی به تیم‌های دیگر رفتم اما الان با تجربه بیشتری برگشتم و می‌خواهم با قدرت بیایم و ادامه بدهم. می‌خواهم خود را ثابت کنم چون در تیم‌های قبلی هم بد کار نکردم و خود را نشان دادم. عملکرد بدی درمجموع نداشتم. توقع بود که گلزنی کنم؛ اما عملکردم در ابعاد دیگر مشهود است و حالا قصد دارم در اوج آمادگی به تیمی که با آن قرارداد دارم، برگردم.»

رابط تاکید کرد: «ان‌شاءالله امسال اگر برگردم، استقلالی‌ها می‌توانند روی یک مهره خوب و کارآمد حساب کنند. من پارسال هم در پیش‌فصل در چند دیدار تدارکاتی به میدان رفتم و برای استقلال گلزنی هم کردم اما فرصت نشد در دیدارهای رسمی بازی کنم و مجبور شدم به‌صورت قرضی این‌بار به شهرخودرو بروم. من هر سال در پیش‌فصل خوب کار می‌کنم و در دو فصل گذشته هم در زمان محمود فکری هم در زمان فرهاد مجیدی عالی کار کردم. اما بالاخره فوتبال است و اتفاقات آن قابل پیش‌بینی نیست و خودم هم فکر نمی‌کردم با اتفاقات خوبی که در دو فصل در پیش‌فصل افتاد، نتوانم در طول فصل تیمم را همراهی کنم و درنهایت مجبور به جدایی شوم.»

وی درباره اینکه آیا از فرهاد مجیدی یا محمود فکری گلایه‌ای ندارد، گفت: «ناراحت نیستم اما دوست داشتم به من هم مثل جوانان دیگر کمک کنند. من معتقدم آنها می‌توانستند به من هم کمک کنند اما بالاخره فوتبال است و هزار بالا و پایین دارد. برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم هر جا که هستند، موفق باشند. اتفاقا هم مجیدی هم فکری انسان‌های خوب و مربیان بادانشی بودند اما در هر صورت در آن زمانی که سرمربی استقلال بودند خیلی بیشتر از اینها می‌توانستند به من کمک کنند، چون طبق ادعای خودشان در آن زمان داشتم خوب کار می‌کردم. بااین‌حال اصلا ناراحتی و گلایه ندارم، چون به تیم‌های دیگر پیوستم و باتجربه‌تر برگشتم و با قدرت امسال می‌خواهم در استقلال خود واقعی‌ام را نشان بدهم و جای پایم را سفت کنم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqmvq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آذری خواهان جدایی از استقلال شد