تاریخ انتشار: 1401/04/10 12:01
چرا به پرسپولیس رفتم و چرا به استقلال برگشتم؟
کد خبر: 19948

حرف‌های عجیب جنجالی‌ترین ۱۸ ساله فوتبال ایران

بازیکن جوان استقلال که تا آستانه یاغی شدن هم پیش رفت می‌گوید با تایید ساپینتو با تیم بزرگسالان تمرین خواهد کرد و برای خوشحالی پس از گل به سبک گومیس برنامه دارد!
حرف‌های عجیب جنجالی‌ترین ۱۸ ساله فوتبال ایران

شاید یکی از عجیب‌ترین اخبار نقل و انتقالاتی امسال رفتن عرفان باقری از استقلال به پرسپولیس و بازگشت دوباره او به جمع آبی‌ها باشد. انتقال باقری در شرایطی که تصور می‌شد سرخپوش شدن او قطعی است منتفی و او مجبور شد به قراردادش با استقلال پایبند بماند.

این مهاجم جوان و پرسروصدا که برای بازی کنار تیم بزرگسالان استقلال منتظر مجوز ساپینتو است به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد. این گفت‌وگو را در این صفحه بخوانید:

*به پرسپولیس رفتم چون...

من یک پیشنهاد خوب از پرسپولیس داشتم و استقلال هم زیاد رسیدگی نمی‌کرد. به خاطر همین شرایط من خیلی بد بود و گفتم به پرسپولیس بروم. زمانی که من از استقلال به گل گهر رفتم آقای مهران پور یک مصاحبه انجام نداد ولی زمانی که من پایم هنوز به باشگاه پرسپولیس باز نشده بود کلی حواشی ایجاد شد.

 
 

*خیلی‌ها دوست نداشتند من در استقلال باشم!

هواداران همیشه به من لطف داشتند و شرمنده‌ام کردند. چیزی که مهم بود مدیریت است که آن سال اصلا نگاهی نمی‌کرد و خوب نبود ولی آقای آجورلو و سمیعی زحمت کشیدند، خیلی از آن‌ها ممنون هستم. جا دارد از آن ها تشکر کنم همه کارهایم را آقای سمیعی انجام و داد هر چیزی که نیاز داشتم را مهیا کرد. امسال دیگر بهانه‌ای ندارم چون آقای سمیعی خیلی برایم زحمت کشید. یکی از علاقه‌های شدید من این است که این موضوع روشن شود که فقط آقای سمیعی و آجورلو برایم کار انجام دادند و باید تشکر ویژه می کنم. از آقای سمیعی ممنونم که در روی آنها ایستاد و از من حمایت کرد.

*طبیعی است هواداران دلخور باشد 

من آن موقع که رفته بودم با پرسپولیس قرارداد ببندم عکس‌های استقلال را برداشتم و همه این کار را می‌کنند. بعد از اینکه برگشتم دوباره عکس‌های استقلال را گذاشتم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد. طبیعی است هواداران دلخور باشند ولی هیچ کس نباید من را قضاوت کند چون در شرایط خیلی بدی بودم ولی سعی می کنم با بازی‌های خوبم دل‌شان را به دست بیاورم.

*با تایید ساپینتو در استقلال هستم 

آقای سمیعی فیلم بازی‌هایم را به آقای ساپینتو نشان داده و من با تایید خود ایشان قراردادم را بستم و او هم خیلی راضی بود که سر تمرین بزرگسالان حاضر شوم. انشاالله از شانزدهم که تمرینات شروع شود با تیم تمرین می‌کنم. من از پرتغال پیشنهاد داشتم و فعلا به آن فکر نمی‌کنم. قراردادم با استقلال ۵ ساله است‌

*شادی پس از گل به سبک گومیس 

خوشحالی گومیس را خیلی دوست داشتم و اگر توجه کنید در استقلال این کار را انجام می‌دهم. اگر در بزرگسالان هم پایم به گلزنی باز شود این شادی را انجام می‌دهم.

*مهاجم نبودم و این تعداد گل زدم

فصل گذشته من ۱۸ گل زدم و ۲۳ پاس‌گل دادم تازه این درحالی است که ۱۰ هفته نبودم و جالب اینکه من مهاجم هم نیستم. من وسط بازی کردم ولی هافبک راست و مهاجم هم می‌توانم باشم. غیر از من جوانان بسیار خوبی داشتیم که متاسفانه بعضی از آنها جدا شدند. برای مثال فرهاد زاوشی یک استعداد بسیار خوب است که سال گذشته به تیم هوادار رفت. در پست من فقط امانوف بازی می‌کند که او هم بازیکن خیلی خوبی است. من تلاشم را می کنم فیکس باشم ولی سخت است اما حتما بازی خواهم کرد.

*از بین دویست نفر انتخاب شدم

من در حال حاضر در اردوی تیم ملی جوانان هستم. در ابتدا تست گیری کردند. بیش از دویست نفر را دیدند و در نهایت ۳۰ نفر را انتخاب کردند. از هفتم تیر به اردو آمدیم و یازدهم تمام می‌شود. از هجدهم تا بیست و پنجم نیز یک اردوی دیگر داریم و بعد به مسابقات کافا می‌رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45agkd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شوخی عبدالله روا با رنگ عوض کردن های عرفان باقری/فیلم