تاریخ انتشار: 1401/04/12 00:02
کد خبر: 19878

میدان‌دار اصلی تمرین پرسپولیس (عکس)

په په لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی پرکارترین چهره تمرین پرسپولیس بود.
میدان‌دار اصلی تمرین پرسپولیس (عکس)

اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل جدید لیگ برتر در شرایطی آغاز شد ‌که په په لوسادا مربی بدنساز جدید این تیم از چهره های جدید کادرفنی سرخپوشان بود.

 

پرسپولیس فصل گذشته که به دلیل فاصله کم بین اتمام لیگ تا شروع لیگ قهرمانان آسیا، فرصت کافی برای بدنسازی نداشت اما سرخپوشان امسال در شرایطی کار خود را آغاز کرده‌اند که زمان کافی برای تمرینات بدنسازی کامل وجود دارد.

بدنساز اسپانیایی جدید پرسپولیس در اولین تمرین سرخپوشان حضور فعالی داشت و پرکارترین عضو کادرفنی بود تا به نوعی بازیکنان را با نحوه کار خود آشنا کند.

 

فصل گذشته انتقادات زیادی از سوی هواداران به وضعیت آمادگی جسمانی بازیکنان پرسپولیس وارد شده بود و همین فشار باعث شد تا یحیی گل‌محمدی بدنساز تیمش مظاهر رحیم‌پور را تغییر بدهد.

 

با این شرایط حالا پرسپولیس بعد از دو سال و نیم یک مربی بدنساز خارجی در کادر خود دارد؛ آخرین بار اینیگو مربی بدنساز اسپانیایی دستیار گابریل کالدرون بود و حالا هم‌وطنش در جمع سرخپوشان حضور خواهد داشت.

البته اینیگو فرصت کافی برای کار در ایران را نداشت اما لوسادا با تجربه حاصل از کار در گل‌گهر و نساجی، از شرایط لیگ برتر مطلع است و باید دید بازیکنان پرسپولیس با تمرینات بدنسازی او، به چه سطحی از آمادگی خواهند رسید.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس از مارکو استیلینوویچ بدنساز کادر برانکو خاطرات خیلی خوبی دارند و تصور می‌کنند تیم‌شان در آن دوره از نظر جسمانی آماده ترین شرایط را داشت.

پرسپولیس حدود یک ماه و نیم تا آغاز لیگ برتر فاصله دارد و یحیی با توجه به اینکه تیم تقریبا کاملی در اختیار دارد، قصد دارد دوره بدنسازی طولانی و پرفشاری داشته باشد و تابستان سختی رقم بزند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by9w5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 چرا درویش قرارداد مربی‌گری سیدجلال در پرسپولیس را امضاء نکرد؟‌