تاریخ انتشار: 1401/04/16 08:04
کد خبر: 19703

2 گزینه جدید یحیی برای پست هافبک دفاعی مشخص شدند

هافبک سرخ ها تنها به دلیل اختلاف مالی تا کنون قراردادش را با پرسپولیس تمدید نکرده است.
2 گزینه جدید یحیی برای پست هافبک دفاعی مشخص شدند

مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا اسدی برخلاف انتظارها زود جواب نداد و حتی عنوان شد به‌بن بست رسیده است. دیروز محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس تاکید کرد در مذاکرات به توافق نرسیده‌اند با این حال همچنان صحبت‌ها ادامه دارد. شنیدیم باشگاه پرسپولیس در جلساتی که با این بازیکن و مدیربرنامه‌هایش داشته با پیشنهاد ۱۰میلیارد تومانی این بازیکن مواجه شده اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد ۴.۵میلیارد تومانی داده و ارقامی را نیز در قالب آپشن به این بازیکن ارائه کرده است.

این خبر درحالی منتشر شده که برخی از نزدیکان باشگاه رقم پیشنهادی پرسپولیس را ۶میلیارد تومان اعلام کردند که با آپشن به عدد ۸میلیارد تومان می‌رسد. ظاهرا سر همین موضوع توافق صورت نگرفته است. اینکه مدیربرنامه این بازیکن اعلام‌کرده اختلافات بر سر مسائل مالی نیست ظاهرا درست نبوده و همان اختلاف ۴ تا ۵.۵میلیارد تومانی باعث شده مذاکرات ادامه‌دار شود. البته شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یکی از شروط این بازیکن حضور بیشتر در ترکیب اصلی پرسپولیس بوده اما به‌نظر می‌آید تا اختلافات مالی برطرف نشود بحث برسر این مسائل فایده‌ای ندارد.

به‌نظر می‌رسد ارائه پیشنهاد ۴.۵میلیاردی به این بازیکن بیشتر جنبه جبران رقم دریافتی فصل پیش این بازیکن (که ظاهرا با آپشن‌ها به حدود ۱۱میلیارد رسیده بود) را داشته وگرنه درحال حاضر رقم قرارداد بازیکن درجه۲ هم از این پیشنهاد بالاتر است.

آخرین خبرها در این خصوص حاکی از نزدیک‌شدن دو طرف به توافق است، از یک‌سو اسدی برخلاف بازارگرمی‌های اطرافیانش متقاضی خاصی ندارد و به‌خاطر عملکرد نه‌چندان خوبش در فصل گذشته تیم‌ها رغبتی به جذب او با رقم بالا نشان نداده‌اند و ازسوی دیگر گل‌محمدی هم که تلاش زیادی داشت به‌جای اسدی بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد و امیدوار به جذب احمد نوراللهی یا محمد خدابنده‌لو بود به توفیقی نرسید و حالا در تیمش فقط دو هافبک دفاعی تخصصی (کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک) دارد و به باشگاه هم تاکید کرده حداقل یک هافبک تخصصی دیگر باید جذب شود و به همین دلیل درحالی که گزینه مناسبی در دسترس نیست، تمدید قرارداد با اسدی که در نیم‌فصل دوم تا حدودی توانست عملکرد بهتری نشان دهد در دستورکار قرمزها قرار گرفته است.

البته بین نفرات فعلی وحدت هنانوف تاجیکستانی که فصل گذشته در دو پست دفاع‌راست و دفاع‌میانی برای پرسپولیس بازی کرد توانایی بازی در پست هافبک‌دفاعی را هم دارد و گفته می‌شود در تمرینات اخیر هم در این پست به بازی گرفته شده تا درصورت لزوم به‌عنوان هافبک‌دفاعی مورد استفاده قرار بگیرد، ضمن اینکه گئورگی گولسیانی گرجستانی هم که از سپاهان جدا شد و به پرسپولیس پیوست با وجود اینکه یک مدافع‌میانی تخصصی است اما سابقه بازی در پست هافبک‌دفاعی را هم دارد و می‌تواند یکی از آچارفرانسه‌های تیم یحیی لقب بگیرد، با این حال گل‌محمدی تاکید کرده اسدی را نگه دارند و درنهایت هم به‌نظر می‌رسد این اتفاق رخ دهد و باشگاه با مبلغی قابل‌قبول نسبت به مبالغی که با بقیه بازیکنان قرارداد بسته شده، بتواند قرارداد اسدی را تمدید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48876w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چوب خط یحیی پر شد!