تاریخ انتشار: 1401/04/18 15:22
کد خبر: 19609

استقلال با مهاجم تراکتور به توافق نهایی رسید

مهاجم فصل گذشته تراکتور تبریز با مسئولان استقلال به توافق نهایی رسید.
استقلال با مهاجم تراکتور به توافق نهایی رسید

پیمان بابایی مهاجم گلزن تراکتور در فصل گذشته لیگ برتر امروز در جلسه با مسئولان استقلال شرکت کرد و بعد از انجام مذاکرات به توافق نهایی رسید.

پیمان بابایی در شرایطی امروز پای میز مذاکره با مدیران استقلال نشست که پیش از این خبری در خصوص حضور این مهاجم در بین گزینه های تقویت خط حمله آبی پوشان منتشر نشده بود. او اما صبح روز شنبه به دیدار مدیران استقلال رفت و در جلسه با آنها برای حضور در این تیم به توافق نهایی رسید.

این مهاجم 28 ساله فصل گذشته در 24 بازی برای تراکتور به میدان رفت و 5 بار دروازه حریفان را باز کرد. بابایی مهاجمی سرعتی و تکنیکی است که شوت های از راه دور او در بین فوتبالی ها معروف است. این بازیکن حالا با استقلال با توافق رسیده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید در لیگ بیست و دوم او را با پیراهن استقلال خواهیم دید.

بابایی بیشتر عمر فوتبالش را در تبریز گذرانده و پیراهن گسترش فولاد، ماشین سازی و تراکتور را برتن کرده است. او البته یک فصل به فوتبال آذربایجان رفت و با قراردادی قرضی برای تیم سومقاییت این کشور توپ زد.

حضور بابایی در استقلال در حالی صورت می گیرد که آبی ها در خط حمله با ترافیک عجیبی در امر بازیکن مواجه هستند. همین حالا مهاجمان بسیاری از جمله مطهری، رمضانی، شهباززاده، یامگا و... در استقلال حضور دارند و بحث پیوستن کاوه رضایی و محمد محبی به آبی پوشان نیز شنیده می شود.

نکته مهم درباره بابایی این است که او علاوه بر توانایی بازی در نوک خط حمله در پست وینگر نیز می تواند به میدان برود واین مساله دست ساپینتو را برای استفاده از این مهاجم باز می گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdgdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وضعیت نگران کننده خط دفاعی استقلال