تاریخ انتشار: 1401/04/19 11:18
کد خبر: 19580

انتظاری: پرسپولیس در جذب مهاجم مثل استقلال عمل کند/ امیدوارم بازیکنان بزرگ کار بزرگی انجام دهند

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد و امیدوارم بازینان جدید دست به کارهای بزرگ هم بزنند.
انتظاری: پرسپولیس در جذب مهاجم مثل استقلال عمل کند/ امیدوارم بازیکنان بزرگ کار بزرگی انجام دهند

درباره شرایط پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات تابستانی و بازیکنان جدید این تیم اظهار داشت: بعد از چندین سال پرسپولیس در فصل نقل‌و‌انتقالات مشکلی نداشت. برخلاف پنج، شش سال گذشته که یا پنجره بسته بود یا پول نداشتند، امسال عملکرد خوب بود. نمی‌گویم خیلی طوفانی بود ولی باشگاه کارش را خیلی خوب انجام داد و بازیکنان خوبی جذب کرد.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید فوق‌العاده و اکثراً ملی‌پوش هستند. تا اینجای کار با عملکردی که در نقل‌و‌انتقالات رقم خورده حداقل هواداران تا شروع فصل آرامش دارند و باشگاه بازیکنانی که مدنظر مربی بودند را جذب کرده است. تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و هواداران جز قهرمانی به چیز دیگری راضی نیستند. پرسپولیس خیلی بزرگ است و بازهم قهرمانی می‌خواهد. بچه‌ها هم شرایط تیم را می‌دانند و امیدوارم همانطور که اسم‌شان برزگ است کار بزرگ هم انجام دهند.

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره کمبود مهاجم در این تیم تصریح کرد: اینطور نیست که بگوییم در خط حمله ضعف داریم؛ ما بازیکنان خوبی داریم. پرسپولیس سال گذشته هماهنگی لازم را نداشت. در فاز حمله مهدی ترابی، امیری و رفیعی را داریم، اما به خاطر اینکه هواداران از پرسپولیس فقط قهرمانی می‌خواهند به یک مهاجم تاپ احتیاج داریم. مهاجمی که برای جذبش باید هزینه شود؛ تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد و باید هزینه کنند. سال گذشته یکسری بازیکن گرفتیم که اصلاً خوب نبودند. اگر قرار است بازیکن خارجی بیاوریم باید یک سر و گردن بالاتر از داخلی‌ها باشد. باید بازیکن خارجی‌ خوب بیاوریم که حرف و حدیثی در آن نباشد. زمانی ابراهیم توره در پرسپولیس حضور داشت که یک سر و گردن از فوتبال ما بالاتر بود و سرانجام هم به موناکو رفت. اینکه مهاجم درجه دوم بیاوریم بی‌احترامی به بازیکنان خودمان است. اگر قرار است یک بازیکن بیاید و در 10 بازی یک گل هم نزند به چه دردی می‌خورد.

انتظاری گفت: استقلال هزینه کرده و سال قبل یامگا و دو سال پیش هم دیاباته را آورد که آنها جواب دادند. پرسپولیس هم باید این کار را کند. الان در فوتبال هزینه زیادی می‌شود و نوش‌جان بازیکنان؛ ولی باید اینجا هم هزینه شود چرا که هوادار انتظار دارد. به جای اینکه سه کفش بی‌کیفیت به قیمت پنج میلیون بگیریم؛ بهتر است یک کفش خوب و با دوام یا همین قیمت بگیریم. یک‌جا هزینه کنیم تا برای‌مان سود داشته باشد نه اینکه سه بازیکن بگیریم که هیچ فایده‌ای نداشته باشند. تا الان این همه بازیکن خوب جذب شده و با تمام احترامی که برای مهاجمان‌مان قائلم, اگر یک تمام کننده خوب بیاوریم تیم‌مان تکمیل می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekxr6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراماچونی برای آینده، کالدرون قربانی گذشته