تاریخ انتشار: 1401/04/21 23:55
کد خبر: 19449

پایان نقل و انتقالات آلومینیوم با ۲ خارجی

آلومینیوم اراک به دنبال جذب دو بازیکن خارجی برای پایان دادن فعالیت نقل و انتقالاتی خود است.
پایان نقل و انتقالات آلومینیوم با ۲ خارجی

تیم فوتبال آلومینیوم در حالی دومین هفته از شروع تمرینات و اردوی پیش‌فصل خود را پشت سر گذاشته که در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت زیادی داشته و ورودی و خروجی‌های پرشماری برای این باشگاه به ثبت رسیده، اما فعالیت اراکی‌ها با جذب دو بازیکن خارجی پایان پیدا می‌کند.

از جمع نفراتی که سال گذشته در ترکیب اصلی آلومینیوم حضور داشتند، محمد علی‌نژاد یک انتقال جذاب از این تیم به سپاهان داشت، رامتین سلیمان‌زاده به مس رفسنجان رفت و پوریا آریاکیا به عضویت تراکتور درآمد که اراکی‌ها برای جذب نفرات جایگزین آنها اقدام کردند و فقط هنوز جانشین علی‌نژاد را نگرفته‌اند.

سید مهدی رحمتی سید مهران موسوی، مدافع فولاد خوزستان را به دفاع میانی تیمش اضافه کرد و یونس اکبرپور و احمدرضا جلالی را برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش آورد، اما سرمربی آلومینیوم بنابر آنچه در مصاحبه اخیرش گفته، دو بازیکن دیگر می‌گیرد.

آلومینیوم اراک پس از خروج علی‌نژاد هنوز یار جایگزین او را انتخاب نکرده که سید مهدی رحمتی به دنبال جذب بازیکن خارجی در پست وینگر چپ است و علاوه بر او، با توجه به مشکلی که در راس خط حمله تیمش وجود دارد، سعی دارد با موافقت مدیران آلومینیوم، یک مهاجم خارجی جذب کند و تیم بهتری به لیگ برتر بفرستد.

با این وجود، گمانه‌زنی‌هایی که در خصوص حضور نفراتی مثل سعید مهری در آلومینیوم اراک مطرح شده، صحت ندارد و کار این باشگاه در نقل و انتقالات با جذب یک وینگر چپ و یک مهاجم نوک خارجی پایان پیدا می‌کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e9m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ضربه ای جبران ناپذیر برای آلومینیوم