تاریخ انتشار: 1401/04/22 01:40
وضعیت سفید در خط حمله تیم ملی؛
کد خبر: 19446

اولین واکنش طارمی به صحبتهای سردار (عکس)

مهدی طارمی یک استوری از درخشش خود در کنار سردار آزمون را بازنشر کرد.
اولین واکنش طارمی به صحبتهای سردار (عکس)

 مهاجم تیم ملی ایران استوری اینستاگرامی میلاد کی‌مرام بازیگر سینما و تلویزیون که صحنه پاس گل آزمون به طارمی در دیدار مقابل امارات است را در حالی بازنشر کرده که عنوان «ترسناکترین خط حمله آسیا» برای این ویدیو انتخاب شده و حالا بازنشر آن می‌تواند نکاتی را در خود داشته باشد.

این کنش ستاره خط حمله پورتو به نظر واکنشی است به صحبتهای شب گذشته سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر که تاکید کرده بود مهدی طارمی، دوست صمیمی اوست و هرگز به او «دروغ نمی‌گوید».

پیش از این سردار آزمون به همراه چند بازیکن دیگر تیم ملی با انتشار یک استوری خواستار ادامه حضور دراگان اسکوچیچ شدند و ساعتی بعد چند بازیکن دیگر تیم ملی، این با اعلام برائت از موضع این نفرات، اظهارنظر دیگری را انجام دادند.

4o1lf0dh

پس از آن به نظر سردار و طارمی با یکدیگر صحبت کردند و این مسئله حداقل برای آنها تا حدی حل شد و حالا یک روز پس از صحبتهای آزمون، طارمی به این شکل رابطه خوب خود با مهاجم لورکوزن را نشان داده است.

این نخستین واکنش مهدی طارمی به اتفاقات تیم ملی پس از استوری جنجالی است. طارمی در این روزها ترجیح داده سکوت کند و به درخواست برای مصاحبه نیز فعلا پاسخ منفی بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8pya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سکوت رامین مقابل کنایه تند سردار!/ منتظر جواب مدافع سابق پرسپولیس باشیم؟

 طارمی: من و سردار شناخت خوبی از هم داریم
خوشحالیم دل مردم را شاد کردیم؛