تاریخ انتشار: 1401/04/22 11:08
پدرو کی‌روش و ارتباط تنگاتنگ با بازیکنان استقلال
کد خبر: 19432

اتفاق جالب؛ دستیار سرمربی استقلال فارسی حرف می‌زند!

مربی پرتغالی جدیدی که به کادرفنی استقلال اضافه شده، مسلط به زبان فارسی است!
اتفاق جالب؛ دستیار سرمربی استقلال فارسی حرف می‌زند!

 اگرچه هفته گذشته روی موتا یار همیشگی ریکاردو ساپینتو، پائولو میگوئل دوس‌سانتوس و ژائو آبرئو به عنوان دستیاران سرمربی پرتغالی استقلال معرفی شدند، اما در روز دوم تمرینات استقلال یک مربی پرتغالی دیگر هم به جمع کادرفنی آبی‌ها اضافه شد و کارش را شروع کرد.

این مربی پرتغالی پدرو کی‌روش نام دارد که چند روزی است به طور رسمی کارش را در استقلال شروع کرده است. مساله‌ای که پدرو را از سایر مربیان خارجی استقلال متمایز می‌کند، تسلط او به زبان فارسی است. کی‌روش که از دوستان قدیمی ساپینتو محسوب می‌شود به عنوان هماهنگ کننده امور در کنار ساپینتو قرار گرفته و با آوردن او که به زبان فارسی مسلط است و راحت‌تر و بدون مترجم با بازیکنان ارتباط می‌گیرد سرمربی پرتغالی خیالش برای مدیریت مسائل مختلف راحت‌تر است.

این عکس از معدود تصاویری است که باشگاه استقلال از پدرو کی‌روش دستیار جدید ساپینتو منتشر کرده است.

1chwmfl5

جالب است بدانید که پدرو در گذشته چندین بار به ایران سفر کرده و آشنایی خوبی با کشور ما دارد. دلیل این موضوع هم داشتن همسر ایرانی توسط او است که باعث شده حالا در کنار ساپینتو نقش ویژه‌ای را به عنوان یک مربی داشته باشد.

این مربی در جهانگردی نیز دستی بر آتش دارد و از بسیاری از کشورهای دنیا دیدن کرده است. او حالا به عنوان چهارمین دستیار خارجی در کادرفنی ساپینتو حضور دارد و با توجه به تسلط به زبان فارسی توانسته ارتباط نزدیکی نیز با بازیکنان برقرار کند. البته او هنوز معنا و تلفظ برخی واژه‌های فارسی را به طور دقیق نمی‌داند و به صورت روزانه درباره برخی واژه‌ها و عبارت هایی را برایش تازگی دارد، پرسش‌هایی را مطرح می‌کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekxo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال با مهاجم تراکتور به توافق نهایی رسید