تاریخ انتشار: 1401/04/24 17:02
کد خبر: 19314

علاقه بی فایده یاغی فوتبال ایران برای استقلالی شدن

تصمیم مدیران و کادر فنی برای تاخیر در مذاکره با بازیکن اسبق تیم استقلال تهران موجب شده تا احتمال حضور «محمد نادری» در جمع آبی‌پوشان کاهش یابد.
علاقه بی فایده یاغی فوتبال ایران برای استقلالی شدن

داستان حضور محمد نادری بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در جمع آبی‌پوشان روز به روز پیچیده‌تر می‌شود تا جایی که اکنون وی به یکی از اهداف فراموش شده مدیریت و کادر فنی باشگاه برای نقل و انتقالات تبدیل شده است. نادری چند سال پیش از تیم فوتبال پرسپولیس به استقلال تهران گام گذاشت و یک نمایش درخشان در این تیم داشت.

وی اکنون در لیگ ترکیه توپ می‌زند و منتظر پیشنهاد رسمی آبی‌پوشان پایتخت است. نادری در یک ماه گذشته بارها به صورت مستقیم و غیر مستقیم از تمایل خود برای بازگشت به جمع آبی‌پوشان سخن به میان آورده اما با وجود پالس‌های مثبتی که از سوی نادری برای مذاکره با باشگاه ارسال می‌شود اما تا کنون هیچ گفت وگوی رسمی بین طرفین انجام نشده است.

یکی از دلایل احتمالی تاخیر در مذاکره با نادری لیست‌های ورودی و خروجی ریکاردو ساپینتو است. این مربی هنوز بازیکنان مورد نظر خود را به صورت کامل انتخاب نکرده و برخی باور دارند که او بعد از اردوی ترکیه لیست نهایی خود را به مصطفی آجورلو اعلام خواهد کرد. تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه به ترکیه خواهد رفت تا یک اردو ۱۰ روزه را برگزار کند.

به نظر می‌رسد که مسوولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال به دنبال آن هستند تا استخدام برخی از بازیکنان کلیدی را به روزهای پایانی موکول کنند. کاوه رضایی و محمد محبی نیز شرایطی مشابه نادری دارند اما باشگاه اعلام کرده در آستانه توافق با این ۲ ستاره فوتبال ایران است اما برای این استخدام پیش‌شرط‌هایی تعیین کرده است.

مسوولان استقلال برای استخدام رضایی پیش شرط حضور در تست پزشکی را تعیین کرده که یک روال عادی در جهان فوتبال است اما پیش‌شرط محبی بسیار عجیب است. استقلالی‌ها شرط به خدمت گرفتن محمد محبی را واریز شدن پول ترانسفر  امیرحسین حسین‌زاده اعلام کردند.

از تیم قهرمان لیگ بیست و یکم محمد دانشگر به سپاهان اصفهان پیوست و رودی ژستد به همکاری خود با استقلال پایان داد و تا کنون نیز تکلیف تمدید قرارداد عارف غلامی نیز مشخص نشده و وریا غفوری نیز با دلخوری از جمع آبی‌پوشان جدا شد

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9w8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال -نادری؛چرا قرارداد 3 ساله به هم خورد؟