تاریخ انتشار: 1401/04/24 20:12
کد خبر: 19307

حمله تند و بی محابای یک استقلالی به عارف: حتی یک سوم این پول هم برای غلامی زیاد است

پیشکسوت استقلال از عارف غلامی انتقاد کرد.
حمله تند و بی محابای یک استقلالی به عارف: حتی یک سوم این پول هم برای غلامی زیاد است

منصور رشیدی در مورد ماجرای تمدید قرارداد عارف غلامی و درخواست بالای او از باشگاه برای ماندن در تیم که گفته می‌شود حدود 25 میلیارد تومان بوده، عنوان کرد: این‌ها پول مردم است که در این وضعیت اقتصادی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. چرا بازیکنان این درخواست‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند؟ وضعیت معیشت مردم خراب است و خیلی‌ها به فکر سیر کردن شکم زن و بچه‌شان هستند.

 

وی افزود: این ارقام 25، 30 و 40 میلیاردی برای چه مطرح می‌شود؟ حتی اگر باشگاه سقفی در حدود 15 میلیارد داشته باشد هم خیلی زیاد است. هر کسی اگر 15 میلیارد داشته باشد چه کار می‌کند؟ قطعا کارش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رها می‌کند، در خانه می‌نشیند و سود پولش را از بانک می‌گیرد! بازیکنان باید به فکر مردم هم باشند. همه گرفتار هستند. حتی یک سوم این پول هم برای غلامی زیاد است. نه فقط او بلکه هر فوتبالیست دیگری، به نظرم بازیکنی که 25 میلیارد درخواست می دهد، نمی‌خواهد بماند. حتی اگر تخفیف هم بدهد، باز هم پول کمی نمی‌گیرد. به خاطر همین است که در مورد فوتبالیست‌ها حرف‌های خوبی زده نمی‌شود. باید مدیرعاملان این مسائل را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مدیریت کنند.

 

رشیدی گفت: مردم این کارها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست ندارند. اینکه بازیکن بگوید عضو تیم ملی هستم و پول بیشتری باید بگیرم، حرف‌های بچگانه و آماتوری است. بازیکن حرفه‌ای نباید این حرف‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بزند. در سیستان و بلوچستان، خوزستان، کردستان و... بچه‌های مردم زیر درخت درس می‌خوانند. با این 25 میلیارد چند کانکس می‌توان تهیه کرد تا آن‌ها سقف و سرپناهی داشته باشند؟ واقعا دل آدم به درد می‌آید. زمانی که ما بازی می‌کردیم پولمان شاید به صد هزار تومان هم نمی‌رسید. فوتبالیست باید در کنار مردم باشد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxvrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال منتظر "بله" عارف/ وقتی ۲ سرباز قیمت یک مدافع را بالا بردند!