تاریخ انتشار: 1401/04/25 07:56
کد خبر: 19294

۲ نقل و انتقال خبرساز باشگاه استقلال رفت روی هوا!

باشگاه استقلال تنها در صورتی با جدایی یک بازیکن موافقت خواهد کرد که لژیونر مد نظرش را جذب کند.
۲ نقل و انتقال خبرساز باشگاه استقلال رفت روی هوا!

باشگاه استقلال منتظر بود از طریق انتقال حسین‌زاده به باشگاه شارلروای بلژیک مبلغی از حق انتقال محبی را تأمین کند اما خبرهایی درباره عقب‌نشینی باشگاه بلژیکی از جذب حسین‌زاده نیز به گوش می‌رسد و گفته می‌شود این باشگاه بلژیکی در تازه‌ترین صحبت‌هایی که با حسین‌زاده داشته به این بازیکن گفته خودش باید حق رضایتنامه را به باشگاه استقلال پرداخت کند.

در نتیجه باشگاه استقلال نیز اگر نتواند حسین‌زاده را با مبلغ مورد نظر خود به تیم بلژیکی بفروشد، انتقال این بازیکن به باشگاه شارلروا منتفی خواهد شد و از آن سو دیگر پولی در حساب این باشگاه نخواهد بود تا حق انتقال محمد محبی را به باشگاه سانتاکلارای پرتغال بپردازد و این بازیکن را به جای امیرحسین حسین‌زاده به خدمت بگیرد.

با توجه به شرایط موجود و اینکه ارتباط مستقیم میان این دو انتقال وجود دارد و باشگاه استقلال پرداخت پول درخواستی از سوی سانتاکلارای پرتغال را منوط به دریافت مبلغی از انتقال حسین‌زاده به تیم شارلروای بلژیک می‌داند، اگر در روزهای آتی این مبلغ از سوی باشگاه بلژیکی یا حسین‌زاده در حساب باشگاه استقلال بنشیند، انتقال انجام خواهد شد.

البته مسئولان باشگاه استقلال تا زمانی که مطمئن نشوند باشگاه سانتاکلارا راضی به صدور رضایتنامه محبی است امیرحسین حسین‌زاده را آزاد نمی‌کنند.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال که نمی‌خواست نامی از او در رسانه‌ها برده شود درباره انتقال حسین‌زاده و جذب محبی حرف‌های مهمی زد. او گفت: «من و دیگر مسئولان باشگاه استقلال باید در نقل و انتقالات باهوش عمل کنیم و اجازه ندهیم خدای ناکرده کلاه سر باشگاه برود. ما در این دو انتقال ابتدا باید از حضور محبی در استقلال مطمئن شویم. نباید ابتدا رضایتنامه حسین‌زاده را صادر کنیم و بعد باشگاه سانتاکلارا رضایتنامه محبی را ندهد و به قول معروف دست ما در پوست گردو بماند و در پست هافبک هجومی با کمبود بازیکن مواجه شویم. ابتدا باید تکلیف محبی روشن شود و بعد ما به دنبال آزاد کردن حسین‌زاده خواهیم رفت. حتی برای ما مطلوب است که هر دو بازیکن را همزمان در اختیار داشته باشیم اما اگر محبی حضورش در استقلال قطعی شود می‌توانیم به صدور رضایتنامه حسین‌زاده برای باشگاه بلژیکی فکر کنیم.»

اینطور که پیدا است مدیران باشگاه استقلال هنوز از حضور محبی اطمینان ندارند و هر زمان که باشگاه سانتاکلارای بلژیک با حضور این بازیکن در استقلال موافقت کند، باشگاه استقلال نیز به انتقال حسین‌زاده رضایت خواهد داد. غیر از این باشگاه استقلال تا زمانی که از جذب یک بازیکن جانشین به جای حسین‌زاده اطمینان حاصل نکند، هرگز رضایتنامه این بازیکن را صادر نخواهد کرد.

باشگاه استقلال در پست هافبک هجومی زواری را هم به خدمت گرفته و ساپینتو نیز فیلم دو بازیکن را در اختیار یارگیران باشگاه قرار داده تا احتمالاً در روزهای آتی یک بازیکن خارجی نیز در این پست حضور داشته باشد. عزیزبک آمانوف نیز در این پست توانایی بازی دارد و دست استقلال چندان بسته نیست اما سران استقلال که به توانایی حسین‌زاده اشراف دارند تنها در شرایطی این بازیکن را آزاد می‌کنند که از حضور محبی مطمئن شوند تا در یکی از استراتژیک‌ترین پست‌ها با گزینه‌های مطلوب متعدد مواجه باشند و آزادی عمل را در اختیار سرمربی خود برای ارنج مناسب قرار دهند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8pne

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۴۸ ساعت تا انتقال بزرگ در فوتبال ایران