تاریخ انتشار: 1401/04/25 08:13
کد خبر: 19293

غیبت ۲ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در ابتدای لیگ

دو بازیکن جوان پرسپولیس احتمالا در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در اختیار کادر فنی نخواهند بود.
 غیبت ۲ بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس در ابتدای لیگ

برنامه بازی‌های تیم امید ایران در بازی‌های همبستگی اسلامی، صبح امروز از سوی فدراسیون فوتبال علام شد که بر اساس برنامه اعلام شده، تیم زیر ۲۳ سال ایران روزهای هفدهم، نوزدهم و بیست و یکم مرداد در این بازی‌ها به ترتیب مقابل تیم های امید آذربایجان، مراکش و عربستان به میدان خواهد رفت. ضمن این که مراحل نهایی این مسابقات نیز روزهای بیست و سوم و بیست و پنجم مرداد برگزار خواهد شد.

برهمین اساس پرسپولیس که در آخرین لیست تیم امید دو بازیکن داشت، در صورتی که این بازیکنان در لیست نهایی تیم امید باشند هفته‌های ابتدایی لیگ را از دست خواهند داد. محمدمهدی احمدی مدافع چپ تازه وارد پرسپولیس و علیرضا خدایی هافبک تیم امید که در تیم اصلی تمرین می کند، بازیکنانی هستند که در آخرین اردوی تیم امید حضور داشته و در صورت دعوت دوباره به این تیم و حضور در رقابت های همبستگی اسلامی برای چند هفته ابتدایی در ترکیب اصلی پرسپولیس نخواهند بود.

از این رو و با توجه به این که در غیاب وحید امیری مصدوم، محمدمهدی احمدی یکی از گزینه‌های اصلی یحیی برای حضور در منطقه چپ خط دفاعی سرخ ها است، باید دید سرمربی پرسپولیس برای این پست چه تدابیری خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqpnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط عجیب بازیکن ملی پوش برای پرسپولیس!